Customer Experience Manager

Arbetsbeskrivning

Customer Experience Manager
MediaMarkt är Europas ledande konsumentelektronik och har verksamhet i Sverige sedan 2006. Tillsammans med 28 varuhus och onlinekanal är MediaMarkts vision att bli den mest föredragna elektronikhandlaren i Sverige.
MediaMarkt Malmö söker nu en ny Customer Experience Manager
Är du en passionerad, engagerad och driven person som vill vara en del av att fortsätta bygga vår framgång? Brinner du lite extra för hemelektronik och älskar att ge kunder den bästa servicen? Då är det dig vi söker! Vi på MediaMarkt Malmö Svågertorp är ambitiösa och kompetenta i en konkurrensutsatt marknad där vi hela tiden strävar efter att var bäst. Vi ger alltid det lilla extra och alltid sätter kunden i fokus.
Arbetsbeskrivning
I rollen som Customer Experience Manager är du ansvarig för varuhusets kundnöjdhet. Främst kommer du arbeta med att löpande analysera och sätta planer utifrån den feedback vi får och coacha alla teammedlemmar såväl som chefer framåt i bemötande, hur vi presenterar varor och merförsäljning.
För att verkligen lyckas i rollen får du mandat och ansvar för tillbehör- och tjänsteförsäljningen i varuhuset.
Kundens resa börjar med att vi har produkterna tillgängliga i hyllan, till betalning och när de får problem. Därför har du också ansvar för vår kassa och eftermarknadsavdelning – fyllda med duktiga människor som vill lyckas tillsammans!
Som Customer Experience Manager arbetar du tätt med varuhuschefen och du är även en del av varuhusets ledningsgrupp som består av dig, varuhuschefen och avdelningschefer.
Vem är du?
Du är prestigelös och en tydlig teamspelare som med hög energi och positivitet hugger tag i nya utmaningar.
Vi tror även att du är snabblärd och självständig.
Självklart har du inga problem att ta reda på information för att kunna genomföra för dig nya uppgifter.
Du trivs i en miljö där det händer mycket samtidigt, där nya uppgifter kan komma med kortvarsel och deadline tätt inpå.
Hos oss arbetar du i en platt organisation där mycket frihet ges till våra medarbetare, därför är det viktigt att du har minst 2 års erfarenhet av ledarskap då du dels kommer att leda ditt team inom kassa/kundservice men också coacha medarbetare i hela organisationen.
Är du intresserad?
Tjänsten är en heltid. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Start är April - Maj 2022 med respekt för eventuell uppsägningstid.
Skicka in din ansökan idag, dock senast 2022-05-31. Observera att intervjuer sker löpande och att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
För frågor eller funderingar vänligen kontakta varuhuschef Rickard Hansson, hanssonri@ mediamarkt.se.
Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Simon Gustavsson

Martina Hägg

Henrik Stedt

Måns Ungfeldt

Linda Aslani-Jonsson

Martina Hägg

Susanna Henriksson

Ditte Västibacken

Jonas Broby

Katarina Brantskog

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Media-Saturn/Media Markt
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 20 april 2022
  • Ansök senast: 31 maj 2022

Besöksadress

Ölandsleden 3
None

Postadress

Invernessvägen 2
Stocksund, 18207

Liknande jobb


Senior Manager

26 januari 2024

City Gross Nyköping söker Säljchef Kassa

23 februari 2024

City Gross Nyköping söker Säljchef Kassa

23 februari 2024

City Gross Nyköping söker Säljchef Kassa

23 februari 2024