Customer Experience Specialist

Customer Experience Specialist

Arbetsbeskrivning

Är du vass på administration och kundservice? Är du duktig på att hålla ordning och reda och har ett öga för detaljer? Läs vidare och sök tjänsten redan idag!

Vår kund Informator främjar och möjliggör innovation och hjälper företag och individer att uppnå sina mål och ständigt utvecklas. Informator vill vara det självklara valet när det gäller kompetensutveckling och de erbjuder flertalet utbildningsområden inom IT. Informator finns i flera länder och har sina svenska kontor i Stockholm och Göteborg med utbildningar både på plats och digitalt. Nu söker vi dig som vill ta ansvar för administrationen och upplevelsen kring utbildningarna i Stockholm. Mer information ges vid intervju.

Om rollen

I rollen som CX Specialist kommer du arbeta med Informators kursadministration. Det innebär bland annat att du kommer samarbeta med säljfunktionen för att uppnå den bästa kundupplevelsen, att skicka material och inbjudningar till kursdeltagare, lägga till och kontrollera information i affärssystemen, kontrollera och skicka fakturor samt göra sammanställningar. En majoritet av kurserna är idag digitala, men då kurserna är på plats förväntas du vara närvarande och ta hand om nödvändig kontors- och kursadministration.

Ta emot och hantera inkommande ärenden
Skicka kursinformation till deltagare
Säkerställa att alla klasser har det som behövs inför uppstart
Stötta med lättare IT-ärenden i klassrum och till lärare
Ansvara för kommunikationen gällande städning. säkerhet, kaffemaskiner m.m.
Ta hand om beställningar av kontorsmaterial m.m.
Kontrollera rapporter och skriva sammanställningar




Vem är du?

För att vara framgångsrik i rollen tror vi att du har erfarenhet från att arbeta i en kundcentrerad miljö. Du är serviceminded och en duktig administratör. Du har god datorvana och behärskar programmen i Office-familjen. Du pratar och skriver obehindrat på både svenska och engelska. Vidare kommer du sannolikt från en bakgrund inom administration och/eller service.

Varför Acely?

Acely är en av Sveriges främsta leverantörer av konsulter och kompetens inom IT och Tech. Vi har sedan 2012 fått företag och personer att växa genom att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag. Vi jobbar i hela Sverige men har vår utgångspunkt i Stockholm. Genom vår specialistkunskap skapar vi jobbtillfällen och bidrar till framtidens teknologi.

Allt vi gör bottnar i ett starkt personligt engagemang, där våra kunder och konsulter utgör kärnan. Vi bygger långsiktiga relationer och tror på tydlig kommunikation, tillförlitlighet och väl utvecklade processer.

Vi är inget vanligt konsult- och rekryteringsföretag. Vi sätter kompetens, kvalitet och människa i centrum och det vill vi ska märkas. Står du redo för nästa steg i din karrirär eller har du siktet inställt på att utveckla dig inom något specifikt område? Då tycker vi att du ska höra av dig, för hos oss tar du plats i en utvecklingsresa där du blir en viktig del i vårt vinnande lag.

Jag vill bli en del av Acely!

Om du tycker det låter intressant välkomnar vi dig med din ansökan snarast!

Ytterligare frågor? Kontakta Christoffer Sjöström, Talent Acquisition Manager, christoffer.sjostrom@acely.se

Tjänsten är en konsultroll på sex månader via Acely med chans till överrekrytering. Tjänsten är placerad i Stockholm och start snarast.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Olin Hall

Cecilia Wiborg
073-5227084
Linda Olin Hall

Hanna Malmenbratt
0735227082
Linda Olin Hall
073 522 70 83
Hanna Malmenbratt
073-5227082
Malin Åkesson

Marie Jensen
073 522 70 84
Sanna Åhström

Marie Jensen

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Total Resurs AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 januari 2022
  • Ansök senast: 13 februari 2022

Besöksadress

Gustav III:s Boulevard 46, 8tr, Solna
None

Postadress

Gustav III:s Boulevard 46, 8tr
Solna, 16973

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024