OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
3 grundades i december 2000 med visionen att skapa en helt ny plattform för mobil kommunikation. Idag är vi ca 1200 erfarna och drivna entusiaster i ett starkt företag. 3 ägs av Hongkongbaserade Hutchison Whampoa och svenska Investor AB, två resursstarka aktörer med djup branschkunskap. Vi ingår också i ett globalt nätverk som bygger mobila multimediatjänster under namnet 3. Cusomer & Loyalty Operations är en backoffice-funktion[till hela Kundservice, vilket innebär: * Lösa mer komplexa kundärenden ofta av teknisk karaktär och i vissa fall återkoppla direkt till kund * Felsökning av kundrelaterade problem eller kundserviceapplikationer * Proaktivt arbeta för att förhindra att fel uppstår i framtiden * Hålla utbildningar för Kundservicemedarbetare * Utveckla[processer och verktyg[för att ge Kundservicemedarbetare hjälp till självhjälp * Vara Kundservice kontaktenhet mot våra IT-enheter[ Du som söker bör känna igen dig i följande beskrivning.[Vara nyutexaminerad tekniker eller ingenjör. Du är[analytisk, initiativrik, besitter[god problemlösningsförmåga[samt[är en[god kommunikatör, har en förmåga att både kunna arbeta självständigt[samt i team[och[dessutom har du en utpräglad ansvarskänsla. För rätt person finns det goda möjligheter till att göra karriär. Varmt välkommen med din ansökan! [