Customer Office Manager

Arbetsbeskrivning

Sales & Marketing på Sandvik Systems Development består av ett Customer Office och ett antal kundteam.Som Customer Office Manager ansvarar du för Customer Office och medarbetarna inom kundteamen. Dina arbetsuppgifter Du är ansvarig för alla stödjande processer och ska säkerställa att vi jobbar så effektivt och serviceinriktat som möjligt.Medarbetaransvaret innebär långsiktig kompetensutveckling, uppföljning av prestation och mål samt lönesättning.Personliga egenskaper/Din profil Som person trivs du med att jobba strukturerat och planerat, är serviceinriktad samtidigt som du är lyhörd och drivande.Du drivs av att se dina medarbetare växa och att coacha dem till framgång.Lämplig bakgrund - Vi ser gärna att du har erfarenhet av Sandvik och/eller Sandvik Systems Development eller liknande verksamheter - Du har minst fem års erfarenhet av projektledning och/eller processutveckling - Du har några års erfarenhet av försäljning och marknadsföring - Du har erfarenhet av kund-leverantörsrelationer - Du arbetar idag som projektledare, processutvecklare, chef eller liknande. Ansökningstid V 50 Inbjudan till intervjuer V 50-52 Intervjuer V 2 Anställningserbjudande Välkommen in med din ansökan senast 2007-12-10.Vi är drygt 350 medarbetare i Sverige och i ett antal länder i Europa, Asien och Amerika.Vår uppgift är att i nära samarbete med koncernens affärsområden och bolag stödja dem med verksamhetsnära och innovativ IT-utveckling.Verksamheten omfattar analyser och utredningar, projektledning, implementationer och förvaltning.Vi arbetar i en internationell miljö med globala projekt.

Sammanfattning

Liknande jobb

22 augusti 2010

30 mars 2020

12 februari 2010

Bolagschef till Hogia Redovisning och Revision

11 mars 2010