Customer Onboarder till ledande PropTech-bolag

Customer Onboarder till ledande PropTech-bolag

Arbetsbeskrivning

wec360° är ett av Skandinaviens ledande bolag inom tekniska lösningar för presentation av byggprojekt och fastigheter. Vår verksamhet vilar på egenutvecklade system med stor flexibilitet och vi bedriver löpande ett aktivt utvecklingsarbete för att ligga i pole position i vår nisch. wec360° befinner sig i en stark tillväxtfas och våra lösningar används idag i 8 länder.


ROLLEN SOM CUSTOMER ONBOARDER
Nu söker vi en person som vill ge våra kunder en förstklassig onboardingupplevelse! Du kommer att hjälpa våra kunder att förstå hur de ska använda vår egenutvecklade plattform på bästa möjliga sätt samtidigt som du kvalitetssäkrar leveranser och bedriver förbättringsarbete.
Du kommer att ingå i vårt digitala marknadsteam tillsammans med UX-Designer och Säljkoordinator.
Dina huvuduppgifter kommer att vara:
Utbilda våra kunder i wec360° Platform
Skapa material för Customer onboarding
Kvalitetssäkra leveranser i wec360° Platform
Samla in och analysera kunders feedback
Utveckla och förbättra arbetet med customer onboarding



FÖR ATT BLI FRAMGÅNGSRIK I DENNA ROLL
För att lyckas i rollen som Customer onboarder hos oss tror vi att du är en social person som trivs i mötet med kunden. Du har en positiv attityd och brinner för att skapa kundnöjdhet. Som person är du driven och motiveras av att arbeta självständigt och ta ett stort eget ansvar över ditt arbete.
Vi är på jakt efter en person som är ambitiös och målfokuserad. Du bör vara beredd på att ta i och arbeta hårt för att bidra till att wec360° är i framkant i en ständigt föränderlig värld.
Kvalifikationer/önskemål:
Erfarenhet av customer onboarding och/eller teknisk kundsupport
Avslutad eftergymnasial utbildning
Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
Mycket god datorvana

Meriterande:
Andra språk än svenska och engelska
Erfarenhet av arbete i CMS



VI ERBJUDER
I rollen som Customer onboarder erbjuds du goda utvecklingsmöjligheter hos ett bolag som arbetar aktivt med att ta fram nya tekniska lösningar för att digitalisera bygg- och fastighetsbranschen. Du kommer arbeta i ett offensivt företag som under 2021 har tagit in kapital för fortsatt internationell tillväxt samt produktutveckling.
wec360° är mån om att du som anställd ska trivas då våra medarbetare är bolagets viktigaste tillgång. Du kommer i denna roll att utgå från vårt kontor på Östermalmsgatan i Stockholm. Vi är kollektivavtalsanslutna vilket medför bland annat bra försäkringar och pensionsförmåner. Vi erbjuder också friskvårdsbidrag.
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt överenskommelse
Ort: Stockholm


DIN ANSÖKAN
Skicka in CV och personligt brev via mail till jobs@wec360.com, skriv Customer Onboarder i ämnesraden. Intervjuer kommer att ske löpande, så skicka in din ansökan idag!
Frågor om tjänsten
Om du har frågor om tjänsten så går det bra att mejla Emilia på emilia.eriksson@wec360.com
Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: WE.C.360 AB Örebro
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 november 2021
  • Ansök senast: 17 december 2021

Postadress

Klostergatan 5
Örebro, 70361

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024