Customer Project Manager

Arbetsbeskrivning

Dina ansvarsområden inkluderar:

Att vara kontaktperson för kunder vid produktutveckling.
Identifiera affärsmöjligheter för företaget genom kontinuerlig interaktion med kunder och vid branschevenemang.
Förbereda nya presentationer (provtagningar, förpackningar, utveckling) med relevant information till kunder.
Koordinera nya utvecklingsmöjligheter tillsammans med kunder och internt med platschef, kvalitetsansvarig, ekonomiansvarig och VD.
Följa upp produktion av prover samt utföra interna kvalitetstester tillsammans med kvalitetsansvarig.
Planera och leda tester av nya produkter i våra bagerier för att säkerställa att den färdiga produkten är i enlighet med projektinformation och kundens förväntningar.
Säkerställa fullständig information om tester och råvaruspecifikationer (om nya ingredienser kommer det att vara obligatoriska för att hantera leverantörsgodkännande och ingrediensgodkännande enligt QA – krav) och hur prover ska produceras.
Vara en projektledare som säkerställer samordning av de olika inblandade och presenterar månatliga uppdateringar i ledningsgruppen.


Tjänsten utgår från huvudkontoret i Stockholm och rapporterar direkt till VD.

 

Kvalifikationer

Tidigare erfarenhet inom projektledning/KAM
Marknadskunskap, som kombinerar forskning, marknadsföring, affärsutveckling
Beprövad förmåga att driva både strategisk innovation och mätbara affärsresultat
Meriterande om erfarenhet från tillverkningsindustri/livsmedelsbranschen finns
Kommunicerar på Engelska i tal och skrift


 

Om Aryzta Bakeries Nordic AB

Aryzta Bakeries Nordic AB grundades som ett litet familjeföretag 1915 men var sedan 1998 del av en amerikansk koncern som hette Fresh Start Bakeries (FSB). År 2010 förvärvdes FSB av Aryzta AG som är en av världens största koncern inom bageribranschen med tillverkning i samtliga världsdelar. Aryzta Bakeries Nordic AB har två produktionsanläggningar i Sverige (Stockholm och Malmö).

Har vi väckt ditt intresse? 

Du söker enkelt med ditt CV eller din LinkedIn-profil på wise.se där du även får svara på ett par korta frågor. Vi tar inte emot ansökningar per mail. Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering som metod. Det gör vi i vår strävan efter en mer potentialbaserad matchning. Vi ser därför gärna sökanden med olika bakgrunder, åldrar och erfarenheter, eftersom vi vet att en bredare mångfald berikar var och en av oss och gör oss bättre och smartare som organisation. Om du går vidare i processen kommer du inom några dagar att få genomföra två arbetspsykologiska tester. Testerna görs tidigt i processen eftersom vi vill säkerställa ett objektivt, fördomsfritt och rättvist urvalsarbete. Vill du veta mer om vårt tillvägagångssätt, läs mer här:  https://www.wise.se/fordjupningar/kompetensbaserad-rekrytering/.  


Har du frågor om processen eller rollen? Kontakta ansvarig rekryteringskonsult Saba Solomon på saba.solomon@wise.se. Vi intervjuar löpande så rollen kan tillsättas före sista ansökningsdatum.  

 

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wise Professionals
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 augusti 2023
  • Ansök senast: 6 september 2023

Besöksadress

Sveavägen 13
None

Postadress

Sveavägen 13
Stockholm, 11157

Liknande jobb


Supply Chain Planner

Supply Chain Planner

25 april 2024

Inköp-/Logistik-/Orderkoordinator

Inköp-/Logistik-/Orderkoordinator

23 april 2024

23 april 2024