Customer Relations Koordinator, ENERCON Energy C

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter: En Customer Relations Koordinator är länken mellan försäljningsavdelningen och serviceavdelningen på ENERCON men också länken mellan den svenska och den tyska serviceorganisationen i Customer Relations relaterade frågor.Du är kontaktperson till den internationella CR-avdelningen och säkerställer att det finns en god kommunikation mellan oss och våra kunder.I ditt arbete understödjer du organisationen vid diskussioner, uppföljningar och förhandlingar angående serviceavtal.Du arbetar med nya och befintliga kunder och är den initiala kontakten för kunder bland annat i avtalsrelaterade servicefrågor.Du vårdar kundrelationen och förstår värdet och vikten av hög servicegrad.Du är den som ger feedback och har kontinuerlig dialog med våra kunder och hjälper kunden att hitta rätt kontakter och ingångar i ENERCON vid frågeställningar från kunden.Din bakgrund: Vi vill att du har en utbildningsbakgrund inom handel och administration eller motsvarande relevant utbildning på minst gymnasienivå.Har du kurser i juridik eller motsvarande är det meriterande.Vi vill att du är engagerad, serviceinriktad, flexibel och kundorienterad och har förmågan att ge "god service" till våra kunder.Som person är du strukturerad, serviceinriktad, självständig och har "överblick".Vi vill även att du har teknikintresse. Du är en god kommunikatör och kommunicerar väl i tal och skrift och har mycket goda kunskaper i Office-programmen, framförallt Excel men också i övrigt goda IT-kunskaper.Med tanke på att företaget verkar i en internationell miljö är det viktigt att du har mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Palm & Partners AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 11 mars 2008
  • Ansök senast: 10 april 2008

Liknande jobb


Junior Marknadsassistent

Junior Marknadsassistent

4 maj 2024