Customer Service Agent till modeföretag

Arbetsbeskrivning

Daniel Wellington är ett av Sveriges snabbast växande företag inom modebranschen och har sedan starten 2011 sålt över en miljon klockor. Vi är det största klockmärket på Instagram och klockorna har sålts i 140 länder världen över enbart genom vår webbshop. Med en växande försäljning ökar även behovet av service och därför söker vi nu två Customer Service Agents som kan förstärka vårt kundtjänstteam i Uppsala.

Vår kundtjänst består idag av unga och drivna medarbetare och vi erbjuder dig en roll i en dynamisk och snabbrörlig miljö. Vår webbshop är en mycket viktig kanal för både försäljning och kommunikation med våra kunder runt om i världen. I rollen som Customer Service Agent jobbar du i direkt kontakt med dessa kunder genom mail, telefon och vår chatt och tjänsten är på heltid.

Du som söker är en driven person med härlig energi som brinner för kundbemötande och service. Erfarenhet av att ha jobbat med service och kundbemötande är meriterande. Flytande engelska i tal och skrift är ett krav, språkkunskaper i tyska och/eller franska är ett plus.

Ansök genom länken nedan, vi går igenom ansökningar löpande.
http://youcru.it/s/8Lvka5

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-koordinator Martina Engwall

HR Manager Anders Hedman

Sammanfattning

Besöksadress

VÄSTRA ÅGATAN 16
UPPSALA

Postadress

VÄSTRA ÅGATAN 16
UPPSALA, 75309

Liknande jobb


4 maj 2024