Customer Service Agent till Skruf

Customer Service Agent till Skruf

Arbetsbeskrivning

The Place är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Administrativ, kvalitetsmedveten och noggrann – det är några ord du troligtvis beskriver dig själv som! I rollen som Kundservicemedarbetare är du företagets "first point of contact", både internt och externt, vilket förstås innebär att du är noga med att ge ett gott och hjälpsamt första intryck. I denna roll kommer du att hjälpa kunderna genom att ge dem information om Skrufs produkter, och med exceptionell service hanterar du kundernas produktbeställningar, returer, konsument- och kundklagomål samt övriga frågor eller problem. Denna roll passar dig som gillar att klura på lösningar till problem och som har ett noggrant och ordningsamt sätt att jobba på.

För att du ska trivas och göra succé i denna roll krävs också att du är administrativt lagd. Det förekommer nämligen också arbetsuppgifter som inventering, orderhantering samt rapportering om produkter - både internt och hos återförsäljarna.

Dessutom blir du en del av ett gäng med mycket energi, driv och engagemang på ett företag som befinner sig en spännande och expansiv fas. Det här låter väl nästan för bra för att vara sant, eller hur? Goda nyheter – det är helt sant!

Några av dina arbetsuppgifter:

• Kundservice på högsta nivå! Du kommer att hjälpa våra kunder med leveranser, POS-material, returer, rabatter och kontaktinformation. Kommunikationen sker via mail och telefon.
• Orderhantering
• Upprätthålla god standard i CRM-systemet
• Lösa kunders problem och ta in eventuella klagomål
• Rapportera reklamationer i Excel
• Ad hoc-arbete med t.ex. lagerhantering, försäljningsrapporter och intern kommunikation
• Ansvar och inventering av produkter internt
• Rapportering och kontroll av återförsäljares lager

Vem vi tror att du är:
Som person är du väldigt serviceinriktad, ansvarstagande och effektiv. Du tycker om att ha ordning och reda på det du gör och missar sällan detaljer. Vi tror även att du ser dig själv som driven och uppskattar varierande arbetsdagar. Du är förstås också en trevlig person som kommer överens med andra människor!

Din bakgrund:

• 1-5 års erfarenhet inom kundservice eller dylikt
• Vana av Microsoft Office (t.ex. Word och Excel)
• Talar och skriver flytande engelska och svenska
• Meriterande med andra språk
• Meriterande med erfarenhet av CRM-system

Tjänsten/Varaktighet

Start: Omgående
Arbetstid: Heltid (100%), 40 tim/v, 08:00-17:00
Konsultuppdrag fram till sista september med goda chanser till förläggning eller anställning hos kund. 

Om Skruf Snus AB

Skruf Snus AB grundades 2002. Sen starten har företaget vuxit för varje år. Idag är Skruf Snus AB Sveriges näst största snusföretag med en omsättning på ca 1,5 miljarder kronor och med ca 300 anställda. Företaget är i en spännande och expansiv fas där vi växer både i Sverige och på den globala marknaden. Nya produkter lanseras kontinuerligt under våra tre varumärken Skruf, Knox och Smålands Brukssnus. Vi är ett gäng med mycket energi, driv och engagemang vilket är anledningen till att Skruf Snus AB fortsätter att utvecklas. Huvudkontoret ligger i centrala Stockholm men vi har distriktssäljare i hela Sverige från Ystad i syd till Haparanda i norr. All produktion sker i vår fabrik i småländska Sävsjö. Sedan 2008 ägs Skruf Snus AB av Imperial Brands som är en global koncern med fäste i Storbritannien.

The Place – Where happy work happens

Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Några förmåner som medarbetare hos The Place:

• En tilldelad jobbagent som tillsammans med dig tittar på utvecklingsmöjligheter
• Engagerat och modernt ledarskap med förståelse för livspussel
• Onboardingplan
• Kollektivavtal med pensionssparande, föräldralön m.m.
• Friskvårdsbidrag
• Specialerbjudanden
• Mentorskap
• Nätverksträffar
• Kompetensutveckling

 

Sökord: kundservice, kundtjänst, administration, order, Skruf, mail, telefon

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Place AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 juni 2021
  • Ansök senast: 17 juli 2021

Liknande jobb


Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

19 april 2024