Customer Service Co-ordinator till Bubbleroom

Arbetsbeskrivning

Beskrivning:
Vi söker dig som vill arbeta som Customer Service Coordinator hos oss på Bubbleroom.

Som Customer Service Coordinator kommer du arbeta proaktivt med Bubblerooms kundnöjdhet. Du kommer vara en viktig del i att skapa nöjda kunder som fortsätter handla hos Bubbleroom.Du blir en del i vårt Customer Service-team som ingår i marknadsteamet.

Arbetsuppgifter:
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:

- Att följa och bemöta kunders kommentarer och frågor på våra sociala medier
- Att tillhandahålla support till vår outsourcade kundtjänst i dagliga kundärenden
- Att vara delaktig i vecko- och månadsmöten med vår outsourcade kundservice för att fånga upp frågetecken, delge information samt kontimuerligt utveckla hur vi kan öka vår effektivivitet
- Se till att kundservice har all information om kampanjer, leveranser med mera för att kunna bemöta våra kunder
- Att identifiera utvecklingsområden och internt lyfta och åtgärda dessa

Dina Kvalifikationer:
För att lyckas i rollen som Customer Service Co-ordinator har du:

- Erfarenhet av serviceyrket. Det är meritande om du har arbetat med kundservice inom e-handel.
- Du kan obehindrat använda engelska i tal och skrift skrift och muntligt
- Övrig nordisk språkkompetens är meriterande (Norska, Danska eller Finska)
- Du är van att arbeta i team 

Vem är du?
Vi letar efter just dig som brinner  för att leverera högklassig kundservice! Att sätta kunden först är en självklarhet för dig, och du har förmågan att hantera kunder utifrån deras behov. Du arbetar alltid för att ge kunden/ kundservice rätt besked och är duktig på att kommunicera. Du trivs med ett högt arbetstempo. Då arbetet till stor del styrs utifrån kundbehov är det viktigt att du har ett flexibelt arbetssätt och snabbt kan sätta dig in i nya områden. Du motiveras av utmaningar och drivs av att nå dina och våra mål. Eftersom vi är verksamma inom modebranschen kommer ditt modeintresse att vara mycket uppskattat hos oss!

Vad kan vi erbjuda?
Bubbleroom erbjuder dig en varierande tjänst hos oss. Vi är mitt inne i en spännande tillväxtresa, och vi arbetar aktivt tillsammans för att ständigt förbättra och öka kundnöjdheten, öka trivsel och arbetsglädje för våra medarbetare samt öka försäljningen och lönsamheten för bolaget. Våra kärnvärden är mod, driv och tillsammans - och dessa speglar både verksamheten och vilka vi är.
Vill du vara med på vår spännande resa?

Villkor Tjänsten är ett vikariat på ett år, med goda möjligheter till förlängning ,med start omgående eller enligt överenskommelse. Har du frågor kring tjänsten så hör av dig till Customer Service Manager: Anna Saarinen, via mail: anna.back@bubbleroom.com. Sista dag för ansökan är den 2 april, vi tillämpar dock löpande urval, så tveka inte, sök tjänsten redan idag! Du söker via länk: https://bubbleroom.varbi.com/se/what:job/jobID:/ eller via snabbknapp nedan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christian Resell, Vice VD Bubbleroom
christian.resell@bubbleroom.com
Charlotta Tångstedt, Unionen
033-173328
Charlotta Tångstedt, Unionen
033- 17 33 28
Karolin Johansson, Photo Studio Coordinator
karolin.johansson@bubbleroom.com
Susanne Gröning, Creative Director,
susanne.groning@bubbleroom.com

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bubbleroom
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 mars 2020
  • Ansök senast: 2 april 2020

Besöksadress

50187 Risängsgatan 4
None

Postadress

Risängsgatan 4
Borås, 50187

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024