Customer Service Coordinator

Customer Service Coordinator

Arbetsbeskrivning

Tjänsten är en heltidsanställning som Customer Service Coordinator. Du kommer att utgå från Qubits kontor beläget i Mölndal. Huvudansvaren inkluderar att tillhandahålla teknisk kundsupport, felsökning och leveransansvar för implementationer av nya kunder. Du kommer vara en viktig del för oss i arbetet med att säkerställa att våra kunder alltid får bästa möjliga service och bemötande.
Kvalifikationer
Ägandeskap, eget ansvar och initiativförmåga värderas högt.
Erfarenhet av teknisk support
Erfarenhet av kundsupport och utmärkta kommunikationsfärdigheter
Förmåga att felsöka problem och tillhandahålla effektiva lösningar
Flytande i svenska och engelska
Erfarenhet inom IT- eller telekommunikationsbranschen är en fördel.

Det kan tillkomma resor ut till våra kunder, därav är körkort ett krav.
Intervjuer kommer att ske löpande och anställning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Qubit Sverige AB Mölndal
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 februari 2024
  • Ansök senast: 1 mars 2024

Postadress

Ragnar Thorngrens Gata 8
Mölndal, 43162

Liknande jobb


LAE - Koordinator

LAE - Koordinator

12 april 2024

LAE - Koordinator

LAE - Koordinator

12 april 2024

ASIC UVM Verifier

ASIC UVM Verifier

28 februari 2024

Platform Specialist Workday Platform

22 januari 2024