Customer Service Manager till Marcolin Nordic AB!

Arbetsbeskrivning

Om Tjänsten
Marcolin Nordic AB fortsätter sin satsning på ständig utveckling och är just nu inne i en spännande tillväxtfas. Vi söker nu en nyckelspelare till vårt team.
Som Customer Service Manager ansvarar du för vår kundservice. Detta sker i nära samarbete med säljare och övriga funktioner inom företaget. Vi arbetar med kunder, både på nationell och på internationell nivå.


Dina Arbetsuppgifter
I rollen som Customer Service Manager ska du driva arbetet med att skapa ett vinnande koncept med ett resultatorienterat arbetssätt. Du är del av management teamet och rapporterar till VD i England.

Ditt uppdrag i övrigt består bland annat av:
•Driva och utveckla Marcolins koncept strategiskt. Framlägga åtgärder för
resultatförbättringar samt leda kundprojekt framåt.
•Ansvara för långsiktig planering och daglig ledning med övergripande ansvar för och
utvecklng av personal.
•Följa upp att avtal följs och budgetmål uppfylls för den egna organisationen.
•Koordinering och kvalitetssäkring av leveranser vilket också innebär att du arbetar för att
förbättra och kommunicera nya rutiner, effektivisering samt schemaläggning.


Din Profil
Du har några års erfarenhet av en ledarroll. Vi ser gärna att du har en bakgrund inom, logistik, supply chain, retail eller liknande. Det är meriterande om du har förhandlingsvana samt har arbetat med leverantörsuppföljning.

För att vara framgångsrik i rollen arbetar du resultatorienterat och får med dig medarbetare i ditt arbete mot uppsatta mål. Du behöver kunna navigera i en verksamhet och prioritera mellan kort- och långsiktighet samtidigt som du har ett stort fokus på service. Du är strukturerad och noggrann och du trivs med ett arbete där det förutsätts att du är självgående. Rollen kräver en stor social kompetens samt en kommunikativ förmåga. Du har ett öppet sinne och trivs med att arbeta i en internationell miljö. Vidare har du mycket goda kunskaper i engelska.


Erbjudande
En miljö med hög och positiv förändringstakt där du är med och bidrar till Marcolins fortsatta resa. Vi erbjuder dig variation i arbetsinnehållet och goda möjligheter att, genom egna initiativ, påverka din personliga utveckling och framtid inom företaget.



Ansökan
Intervjuerna sker löpande så tveka inte att söka redan idag så att du kommer högst upp i listan. Tjänsten tillträds omgående. Vid frågor om tjänsten ta kontakt med Rekryteringskonsult Thérèse på therese.griverus@swesale.se.

Om Oss
Swesale är ett nischat specialistvarumärke inom sälj och marknad. Företaget grundades 2005 av Dan Wikström och Robert Klatzkow, båda med mångårig bakgrund från Rekrytering - och Bemannings-branschen. Swesale arbetar rikstäckande och genomför över 350 uppdrag årligen. Alla våra rekrytering- och konsultchefer har själva gedigen erfarenhet av att arbeta inom sälj och marknads-organisationer. Tillsammans med vår kvalificerade rekryteringsprocess, våra nätverk och kraftfulla kanaler gör det att vi snabbt och effektivt säkerställer ett urval av marknadens bästa kandidater.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jessica Wängelin

Li Westman

Hellen Isayas

Anders Blichfeld

Li Westman

Jacqueline Hamilton

Anna Ceder
073-3167296
Viktor Hernborg

Jacqueline Hamilton

Dan Wikström

Sammanfattning

Besöksadress

Warfvingesväg 39, Stockholm
None

Postadress

Warfvingesväg 39
Stockholm, 11251

Liknande jobb


22 april 2024