Customer Service Process Innovation Specialist

Customer Service Process Innovation Specialist

Arbetsbeskrivning

PURPOSE OF THE JOB:Support and coordinate service tracking development and stabilization, coordinate CS related projects and analyze and report core KPI to management at SENA, ECSO and HQ. POSITION IN ORGANISATION:
- CS Operations & CX Manager
- CS Control & Development Mgr
- CS Process Innovation Specialist
KEY ACCOUNTABILITIES:
- System development and standardization with focus on service tracking towards service partners and system developers.

- Manage excel files including macro creation for KPI reporting.

- Drive projects to implement new logics and improve KPI´s.

- Regularly analyze data and create and lead action plans for improvement.

- KPI reporting LIAISONS:

- Customer Satisfaction Operation Manager, HoD, Customer Satisfaction Service Managers.

- Internal: Order departments, i.e. Finance department, Order Desk, SCM, MIS and Sales divisions.

- External: Service centers in the Nordic region, IT system developers. QUALIFICATIONS REQUIRED:


- College (“gymnasium”) IT.

- Driver license. EXPERIENCE:

- Preferably has worked with similar tasks 1-2 years.

- Preferably experience from SAP

- Previous system experience, good knowledge of XML and EDI connections.

- Should have good knowledge from system development & integrations. SKILLS & ATTRIBUTES:

- Fluent in English

- High knowledge of system integration and development.

- Excellent skills in Excel, being able to program and manage macro.

- Well skilled in Office package

- Able to identify opportunities for improvement and suitable solutions

- Able to drive to implementation of changes

- Self-starter (taking own initiatives, drive)

- Eager and willing to learn

- Team player

- Flexible

- Well presented and professional

- Analytical

Vad kan vi erbjuda?

Bemanningsstyrkan är ett personligt företag där vi alla är kollegor oavsett var vi har vår fysiska arbetsplats.
Vi kan erbjuda dig runt trettio kollegor som är placerade hos Samsung och i normala fall är din konsultchef på plats minst två gånger i veckan för att hjälpa dig med frågor och funderingar.

Vi erbjuder marknadsmässig månadslön, friskvårdsbidrag och allt som ingår i vårt kollektivavtal.
Utöver det så har vi regelbundet gemensamma sammankomster där alla från Bemanningsstyrkan träffas.Känner du att ovanstående stämmer in på dig och att du vill bli en del av Samsung och Bemanningsstyrkans team så tveka inte att skicka in din ansökan.

Du hyrs ut via oss på Bemanningsstyrkan men arbetar 100% på Samsung.

Platsen ska tillsättas omgående och intervjuer sker fortlöpande.Varmt välkommen med din ansökan som ska innehålla:


- CV samt personligt brev på engelska

- Startdatum/information om eventuell uppsägningstid
- Löneanspråk


/ Linda Gumussoy Konsultchef Bemanningsstyrkan

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 oktober 2021
  • Ansök senast: 30 november 2021

Liknande jobb


15 maj 2024

Revenue Manager

Revenue Manager

14 maj 2024

Affärspartner Kvantum

Affärspartner Kvantum

8 maj 2024

Marketing Automation Specialist

8 maj 2024