Customer Service Product Specialist

Customer Service Product Specialist

Arbetsbeskrivning

ATG växer och vi behöver bli fler!

I en bransch där det händer väldigt mycket väldigt fort behöver vi alltid ambitiösa, drivna och engagerade medarbetare som vill hänga med på resan mot att leverera världens bästa spelupplevelse.

På ATG är våra medarbetare otroligt viktiga – de är till och med vår allra viktigaste tillgång. Vår ambition är att vara en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare och vi arbetar aktivt med mångfald, jämställdhet och lika möjligheter. Här satsar vi på friska och nöjda medarbetare genom att bland annat erbjuda en företagstränare som arbetar heltid med vår hälsa och vårt välmående. Vi har dessutom flexibel arbetsplats och molnbaserade arbetsverktyg som möjliggör för bättre samarbeten mellan avdelningar.

Nu rekryterar vi en Customer Service Product Specialist till ATG

Om rollen
Som Customer Service Product Specialist arbetar du inom kundservice med att skapa och säkerställa att rutiner & processer finns tillgängliga till de agenter som arbetar ut direkt mot kund. Du har i uppgift att kvalitetssäkra att kunskap och kompetens finns hos medarbetarna och bidra med att löpande förbättra arbetsområden tillsammans med Manager Customer Service Operations. Du ska även ansvara över utbildningsinsatser samt framtagande av dessa i Learnster.

Dina arbetsuppgifter består vidare i att:

- Ärendehantering 2nd line
- Rutiner och Processer
- Rapportering
- Deltagande i projekt
- Skapa utbildningsmaterial
- Utbilda

Vem är du?
Vi tror du är ansvarsfull, noggrann och har förmåga att driva egna initiativ. Goda kunskaper inom kommunikation där du uttrycker dig obehindrat i tal och skrift. Du ska ha erfarenhet kring att driva projekt, skapa och kvalitetssäkra rutiner och processer.

Vi erbjuder en spännande arbetsplats med positiv energi och engagerade medarbetare. Respektfull och ägarskap är något vi värderar högt.

Krav för tjänsten:

- Mycket god förståelse för allt spel på häst
- Erfarenhet inom analys
- Erfarenhet inom kundservice
- Gärna erfarenhet av tidigare specialistfunktion
- Erfarenhet av arbete med Kundo
- God kunskap i Excel
- Lugn och trygg i ditt kunnande och nyfiken på att lära nytt

Om mig- Rekryterande chef Fredrik Engzell, Customer Service Manager
Kundservice är det som är skillnaden mellan ett bra företag och ett fantastiskt företag. Möjligheten att få ge yppersta service till kunden är det som i många fall avgör om kunden blir lojal eller söker andra leverantörer. Jag ställer höga krav på mitt team men ger samtidigt en hög grad självständighet och ansvar och förväntar mig leveranser på uppsatta mål. Att arbeta smart och proaktivt för våra kunders bästa i alla lägen är det allra viktigaste. Ledningsgruppen arbetar väldigt nära och vi har bra leveranser och har väldigt kul ihop. Vårt kundlöfte är att erbjuda våra kunder spännande spelupplevelser på ett schysst och smidigt sätt vilket vi lever varje dag på jobbet.

Övrigt Tjänsten är en heltidstjänst och utgår från Hästsportens hus, Travbaneplan 10 Bromma. Vi kommer att ta emot ansökningar löpande så vänta inte med din ansökan då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via e-mail, utan alla ansökningar ska gå via vår rekryteringsportal. I slutet av processen ingår en bakgrundskontroll.


Så här har vi det

Hos oss är du del av en innovativ miljö och med hjälp av den senaste tekniken utvecklar du den bästa spelupplevelsen. Vi gillar att samarbeta och hos oss får du stort utrymme att påverka ditt arbetssätt. Här hittar du nyfikna, nytänkande medarbetare och ledare – viktiga egenskaper för att kunna utveckla och utvecklas. Liksom energi , mod och motivation. ​

För att må bra är skrattmuskeln lika viktig att träna som alla andra muskler. Både den fysiska och den mentala hälsan skapar balans i livet. Hur vi har det på jobbet påverkar privatlivet- och vice versa. Vi ser det som en självklarhet att ge det stöd och de verktyg som behövs. ​ Ditt val av arbetsplats och arbetssätt är flexibelt och vi lägger stor vikt på självledarskap.​

Vi bryr oss om varandra och respekterar varandras olikheter på ATG. Och vi vill att våra kunder ska må bra och ha roligt när de spelar. Vi bryr oss också om sportens välmående, dvs. idrottarna och hästarna - och samhället runt omkring oss. Vi drivs inte av privata vinstintressen utan allt överskott går tillbaka till våra ägare, svensk trav- och galoppsport, något som både känns och gör gott.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ATG
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 januari 2023
  • Ansök senast: 28 februari 2023

Liknande jobb


Audi German Customer Service roles

Audi German Customer Service roles

2 februari 2024

18 april 2024