Customer Service Specialist

Customer Service Specialist

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig med bildredigeringskunskaper till vårt kundserviceteam. Du kommer vara bolagets primära kontakt mot våra olika kundgrupper och förmedla den premiumkänsla som våra tapeter har. Du är bekväm med svenska och engelska i tal och skrift och kan du fler språk är det ett stort plus.
Våra kunder är både företag och privatpersoner globalt och du kommer hjälpa dem med produktfrågor, guida dem i våra system och ta emot orders via sociala medier, telefon och e-mail. Du besvarar kundernas frågor och kommentarer, du lyssnar in deras idéer och hjälper dem att förverkliga sina tapetdrömmar. Du brinner för att alltid leverera det där lilla extra så att kunden känner sig sedd och lyssnad på.


Exempel på arbetsuppgifter och ansvar
Hjälpa kunden med orderläggning, produktfrågor, specialanpassningar mm.
Utbilda kunderna i att använda våra självservicesystem.
Stödja våra partners och göra det lätt för dem att sälja våra produkter.
Proaktivt identifierar hjälpmedel som kan få kunderna att fatta beslut om köp.
Delta i utvecklingen vår vår service, våra processer och effektivitet.



Vem vi tror att du är
Vi värdesätter personlighet och högt engagemang och söker efter en initiativrik person som sprider positiv energi, vill lära sig nya saker och växa tillsammans med oss. Vi ser gärna att du har intresse för inredning och design.


Du har hög servicekänsla, är lösningsorienterad och kreativ.
Affärsorienterad, med tidigare erfarenhet från försäljning och kundservice.
Van vid att arbeta i olika system och framför allt med bildbehandling i Photoshop.
Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.



Om oss
Gimmersta Wallpaper AB driver varumärkena Rebel Walls, Sandberg Wallpaper och HappyWall med försäljning av premium-tapeter genom återförsäljare, inredare och e-handel på en global marknad. Vi är ett familjeföretag i tredje generationen som genom innovativ design och teknik förändrar en traditionell bransch.


Vi erbjuder
Ett utmanande, omväxlande och roligt arbete tillsammans med härliga kollegor. För rätt person finns det möjligheter att växa tillsammans med oss och forma din egen roll i en växande internationell miljö. Tjänsten är placerad primärt på vårt fina kontor i Borås, men flexibilitet kring distansjobb finns, och vi tar full hänsyn till rådande riktlinjer.


Ansök nu
Ansök via work.partnership@gimmersta.com senast 2022-01-31.
Vi intervjuar löpande, så vänta inte med din ansökan.


Vid frågor, vänligen kontakta vår Global Service Center Manager,
Johanna Brage på johanna.brage@gimmersta.com

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Huvudkontor Borås Borås
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 december 2021
  • Ansök senast: 31 januari 2022

Postadress

Mariedalsgatan 7
Borås, 50338

Liknande jobb


Beredare inom tryckteknik

28 december 2022

Graphic Artist

Graphic Artist

9 november 2022

Grafik Designer till Smålandsreklambyrå

22 september 2022