Customer Service Specialist

Customer Service Specialist

Arbetsbeskrivning

Avida is a credit-market company under the supervision of Finansinspektionen. Avida offers financial solutions to businesses through invoice finance, collection and invoice administration. Avida also provide personal loans and a saving account covered by the state guarantee of deposits. Avida has around a 120 employees and has offices in Stockholm, Oslo and Helsinki.

Är du intresserad av att arbeta i finansbranschen? Bli en del av vårt norska team i Stockholm!

Avida är ett kreditmarknadsbolag som erbjuder finansiella lösningar och tjänster för privatpersoner och företag i större delen av Norden och övriga Europa. Vi är en snabbt växande aktör på finansmarknaden och har fått ta emot utmärkelsen DI Gasell tre år i rad, vilket bevisar att vi vet hur lönsam tillväxt skapas. Vi är idag cirka 110 anställda, med huvudkontor i centrala Stockholm samt filialer i Oslo och Helsingfors.

Vi söker nu dig som är i startgroparna av din karriär, är nyfiken på finansbranschen och har ett brinnande intresse för kundservice. Är du den vi söker för rollen som Customer Service Specialist till vårt norska team?

Vad erbjuder vi?

• En miljö som är präglad av positiv utveckling och förändring
• Möjligheten att vara med och påverka på riktigt. Hos Avida spelar alla en stor roll i bolagets framgång, vi gör den här resan tillsammans som ett team
• En omgivning med härliga kollegor och många gemensamma aktiviteter så som AW:s, motions- och löptävlingar

Dina arbetsuppgifter

I rollen som Customer Service Specialist kommer du att tillhöra vår avdelning Consumer Finance. Du är en del av vårt norska team men är baserad i Stockholm. Vi arbetar med frågeställningar kring lån, krediter och sparkonton för privatpersoner. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av kundkontakt över telefon och e-mail där du hanterar inkommande ärenden från våra befintliga kunder, men också hjälpa de personer som önskar bli kund hos oss.

Som Customer Service Specialist ingår du i ett team om fem personer där dina åsikter är otroligt viktiga i teamets utveckling och förbättringsarbete.

Vem söker vi?

Vi söker dig som är serviceorienterad, noggrann, stresstålig, flexibel och pratar norska flytande. För denna roll är det din härliga personlighet som är viktigast. Telefonen är ditt främsta verktyg, så vi söker dig som drivs av att ge god kundservice.

Utöver det behöver du en gymnasieexamen samt ha mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift. Vi ser det som mycket meriterande om du även kan kommunicera på svenska och/eller finska. Relevant erfarenhet är en stor fördel, men inte ett krav.

Din ansökan

Är du intresserad av att bli en del av teamet? Sök redan idag med CV och ett personligt brev. Detta är en fast anställning (provanställning tillämpas) på heltid med placering på huvudkontoret på Södermalm i Stockholm.

Har du frågor är du välkommen att kontakta Ariana Neziri, Team Lead Consumer Finance på e-post ariana.neziri@avidafinans.no

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Zanetta Sjöberg
0856420145

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avida Finans AB (publ)
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 maj 2020
  • Ansök senast: 29 juni 2020

Besöksadress

Södermalmsallén 36
None

Postadress

Södermalmsallén 36
Stockholm, 11828

Liknande jobb


29 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

29 maj 2024

Kundservicehjälte till växande Power Hemelektronik

Kundservicehjälte till växande Power Hemelektronik

29 maj 2024