Customer Store Support

Customer Store Support

Arbetsbeskrivning

Skulle du vilja vara vårt nya ansikte utåt?
Är du möjligtvis en gadgetintresserad person som samtidigt gillar att hjälpa människor?
Just nu behöver vi stärka upp vårt butiksteam i Stockholms innerstad med en till kundhjälte i vårt Customer Store Support team och vi hoppas att det kan vara rätt position för dig!
Vi vill gärna beskriva oss själva som ett företag i framkant av den nordiska cirkulära ekonomin. Förutom att reparera, återställa, återanvända och återvinna så vill vi också vara en kraft som verkar för att främja en ansvarsfull användning av teknik i största allmänhet.
mcare har nästan 100 kollegor i flertalet städer i Sverige, Norge och Finland.
Vi utför endast service auktoriserad direkt av tillverkare - så våra kunder kan känna sig trygga med oss och lita på att vi alltid utför ett arbete med kvalitet och säkerhet som ledord.
Vi söker Dig som passar in på nedan beskrivning:
Har en hög energi och vill jobba i stundtals fartfylld miljö
Lagspelare ut i fingerspetsarna
Tycker att kundfokus och lyhördhet är A och O.
Har grymma sociala skills
Är detaljerad och strukturerad
Nyfiken & gadgetintresserad



Arbetsuppgifter
Din uppgift blir att som första kontakt för våra kunder i butik lyssna av och tillsammans sammanfatta ett bekymmer med vad som förmodligen är en människas viktigaste ägodel; telefonen eller datorn. Det är jobbigt när det strular!
Du ser till så att en klar och tydlig gemensam bild tar fast form och kanske redan direkt kan lokalisera en lösning.
Men att laga är inte allt vi gör, Du kommer också sälja tillbehör och tjänster - Vi satsar på att som mervärde erbjuda någonting som kunden vill ha, inte någonting som passar oss som företag. Tänk utifrån och in, inte tvärtom.
Extra meriterande är om du kanske till och med sitter på ett bibliotek av djupare kunskap om portabla enheter, iOS, Mac OS eller Android.
Du har erfarenhet som 1st eller 2nd line teknisk support för dessa operativsystem och produkter - Men det ser vi bara som en plusmeny.
- Låter den roll som vi beskriver intressant för dig?
Skicka in din ansökan till rekry@mcaresweden.se med ditt CV och några rader om varför just du passar i denna roll. Gärna snarast då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.


Hoppas att vi ses!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: mcare Sweden AB Malmö
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 november 2022
  • Ansök senast: 3 december 2022

Postadress

Masttorget 6
Malmö, 21177

Liknande jobb


17 maj 2024

SSAB - Onsite IT Support Specialist

SSAB - Onsite IT Support Specialist

16 maj 2024