Customer Success Agent till Dun & Bradstreet:

Customer Success Agent till Dun & Bradstreet:

Arbetsbeskrivning

Är du en driven, social och lösningsorienterad person som är i början av din karriär och som vill jobba i ett ambitiöst Customer Service team? Då kan rollen som Customer Success Agent på Dun & Bradstreet vara något för dig! Detta är ett 6 månaders konsultuppdrag med goda chanser till överrekrytering. De ser gärna någon som kan börja 13 november, så tveka inte på att asnöka redann idag!

Om rollen:

Customer Service är med och förändrar, förbättrar och förenklar vardagen för deras kunder och D&B erbjuder ständig utveckling för dig som medarbetare hos dem.

I rollen som Customer Service Agent fungerar du som länk mellan D&B och kunden. Det är du som, tillsammans med dina kollegor i teamet, ser till att kunden får ett professionellt och trevligt bemötande både på telefon, via mejl och chatt. Du hjälper kunden hitta rätt och lösa problem i ärenden som rör D&B´s kredit- och urvalstjänster. Customer Service är företagets hjärta och du är kundens röst in i organisationen så väl som företagets ansikte mot kunden.

D&B söker dig som ser god service som en självklarhet. Du har en hög arbetsmoral, ett naturligt driv och du är intresserad av nya utmaningar. Du ser lösningar, vågar tänka nytt och trivs i en miljö med en varierande vardag och ett högt tempo. Du är kvalitetsorienterad och har ett flexibelt förhållningssätt. För att du ska känna dig som hemma hos D&B behöver du trivas med att vara en del av ett team där alla tar ansvar för sina arbetsuppgifter och tar hand om varandra. Vidare ser de att du är van och trivs med att arbeta med telefon som ditt primära arbetsverktyg. Du bör också vara bekväm med det engelska språket då du kommer att arbeta på ett globalt företag.

Om dig:

• Telefonvana
• God dator- och systemkunskap
• Obehindrade kunskaper i svenska både tal och skrift
• Mycket goda kunskaper i engelska både tal och skrift
• Godkänd bakgrundskontroll genomförd av rekryterande konsultbolag, vilken ska inkludera minst kreditkontroll samt utdrag ur belastningsregister.

Meriterande:

• Tidigare arbete inom kundservice med inrikting mot IT/Tech
• Vana att arbeta mot målsättningar

Låter detta intressant?

Då ser vi fram emot din ansökan! Vi bearbetar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MultiMind Bemanning AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 oktober 2023
  • Ansök senast: 25 november 2023

Besöksadress

Kungsgatan 66
None

Postadress

Kungsgatan 66
Stockholm, 11122

Liknande jobb


28 april 2024

27 april 2024

27 april 2024

27 april 2024