OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Upsales är ett snabbväxande IT-bolag som hjälper företag att öka och effektivisera försäljningen med hjälp av digitala verktyg. Vi är nu i en tillväxtfas där vi ska ut på fler marknader och mot större kundgrupper. Under 2012 ökade vi omsättningen med 20%, 2013 med ca 35% och planen är att växa med 50% under 2014. Vi har även mycket på gång med vår produkt - Upsales CRM - ett webbaserat CRM-system för B2B. I höstas släppte vi en ny generation av mobilappar och kommer nu i början av 2014 med ett nytt supermodernt gränssnitt. Besök www.upsales.com och prova Upsales CRM.
Om oss
Produkten används av fler än 500 bolag i över 10 länder. Vi är ett svenskt bolag med ca 20 anställda, bestående av ett ungt team där snittåldern är runt 30 år. Vi sitter i toppmoderna lokaler mitt i city (Hötorget). Utöver det dagliga gör vi mycket aktiviteter tillsammans (kickoff Åre, konferens Las Vegas, events, afterwork mm). Personerna som jobbar hos oss är ödmjuka, kan ta tag i saker utan prestige, gillar webb/IT, är framåt och öppna, har ett eget driv och tycker om när det händer saker och att skapar resultat.
Om tjänsten
Customer Success Manager är en ny tjänst där du kommer ansvara för den övergripande servicenivån till Upsales 500+ B2B-kunder. Det innebär fullt ansvar för det dagliga supportarbetet mot Upsales befintliga kunder som huvudsakligen sker via telefon och mail. Detta innebär ledande och coachande av de övriga i supportteamet. Målet är att signifikant höja den servicenivå supporten levererar till kunderna och bygga en kul, positiv och ?can-do? kultur.
Exempel på en typisk dag på jobbet:
- Ledning av supportteamet i syfte att leverera en femstjärnig servicenivå
- Koordinera, planera och förbättra kundutbildningar
- Mäta, analysera och agera på kundernas användning av tjänsten
- Koordinera kundprojekt och integrationer med vårt Cloud Services Team
- Ansvara för flöden, användning och rapportering i vårt ärendehanteringssystem
- Förbättra den tekniska dokumentationen i vår knowledge base
- Ansvara för kommunikation till våra kunder om nya features i tjänsten etc.
Din profil
Du är en smart problemlösare som gillar att se affärsnyttan med IT, du tar egna initiativ och har en gedigen förståelse för teknik och affärer. Vi tror att du är en civilingenjör som efter ett par års arbetslivserfarenhet känner att det är dags att ta nästa steg. Du är en prestigelös person som gillar utmaningar och som inte är rädd för att arbeta hårt. Den vi anställer kommer vara en nyckelperson i bolaget som kommer ha stora möjligheter att utvecklas och vara med i uppbyggnaden av bolaget mot nästa nivå.
Ansökan
Sänd din ansökan (CV och personligt brev) märkt "Customer Success Manager" till hr@upsales.com. Vi hanterar ansökningarna vartefter de kommer in, så skicka din ansökan redan idag. Vid frågor kontakta Otto Wetterström på 08-120 305 12.
Kontaktpersoner på detta företaget
Otto Wetterström
08-12030512
Otto Wetterström
08-12030512