Customer Success Manager

Customer Success Manager

Arbetsbeskrivning

OM WEIQ

“WEIQ is the casual way to order and pay” på restauranger. Vi skapar smidigare gästupplevelser genom att skapa mer tid för service.


WEIQ är Sveriges populäraste lösning för bordsservering med över 500 000 användare och över 250 restauranger. WEIQ tar bort all administration i restaurangen och med några få klick kan gästen beställa, betala och få kvitto. Helt utan att behöva vänta på personal. För restaurangen hanteras köp helt automatiskt och man slipper knappa i kassa, hantera kortterminaler, kvitton eller bokföring manuellt vilket skapar mer tid för äkta service.


Idag är vi nio anställda i Malmö och Stockholm. Nu är ambitionen att ta WEIQ ut i Europa och vi vill gärna ha med dig på vår resa.




DIN ROLL PÅ WEIQ

Att jobba på WEIQ handlar om att utvecklas som människa och i sin yrkesroll, att jobba hårt tillsammans med andra för att nå våra mål och inte minst ha roligt under tiden.
Vi är ett tight team som jobbar nära ihop och precis som våra kunder så levererar vi tillsammans en fantastisk service. Här är ett urval av dina arbetsuppgifter:


Account management, skapa och vårda kundrelationer.
Onboarding, du kommer att jobba med att få nya kunder ombord och hjälpa dem att lyckas
Försäljning, du kommer jobba nära vårt säljteam och ibland också boka och hålla i säljmöten
Affärsutveckling, du kommer jobba i projekt och jobba på att förbättra våra interna processer

 



VEM DU ÄR



Du lär dig snabbt och är duktig på att kommunicera. Du är service-minded och nyfiken. Du är ambitiös, bryr dig om dina medmänniskor.


Du är inte rädd för att göra fel men lär av dina misstag. Du har en förståelse för hur restauranger fungerar och hur olika typer av människor tänker.


Du är duktig på att självständigt leda ditt och andras arbete samt har en förkärlek till ordning och reda. Du kan styra upp och hålla koll på saker även om saker sker i högt tempo. Du gillar också att bygga kundrelationer och är duktig på att ta olika typer av människor samt att snabbt bygga förtroende.


 



Du kommer att behöva:


Någon typ av relevant arbetslivserfarenhet
En relevant examen
Kunna jobba på både Svenska och Engelska
Glimten i ögat

 



Ett extra plus om du har:


Jobbat i liknande roll
Talang för att tala danska (flytande tyska, franska eller spanska är också meriterande).
Ett sinne för humor

 



VAD VI ERBJUDER

Vi sätter ett stort värde på din personliga utveckling för när du växer, växer vi. Här är några saker som vi erbjuder dig:


Moderna kontorslokaler nära Malmö Centralstation, med kul happenings och AW:s men med möjlighet att jobba delar av tiden remote.
En chans att få vara med på resan i vår internationalisering och att bli en av de tidiga anställda på bolaget.
En chans att få mycket ansvar, snabbt och ha ett jobb som aldrig blir enformigt.
En chans att lära sig massvis om start-up världen, restauranger och livet.

 



HUR DU ANSÖKER

Vi tar gärna en kort samtal med dig. Skicka ditt CV till jobs@weiq.tech så bokar vi in ett digitalt första möte. Du behöver inte skicka med ett personligt brev utan du får chans att muntligt berätta mer om dig själv under vårt första möte.


Om du inte kan bärga dig och vill läsa mer om WEIQ, kolla in vår hemsida weiq.tech eller besök en av våra restauranger. Vi rekryterar löpande så vänta inte med att höra av dig.


Hoppas vi hörs!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MEIQ Systems AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 januari 2022
  • Ansök senast: 1 april 2022

Liknande jobb


19 april 2024

18 april 2024

18 april 2024