Customer Success Manager

Customer Success Manager

Arbetsbeskrivning

Är du personen som drivs av en hög servicekänsla, sätter kunden i fokus och vill samtidigt vara en del av ett bolag med stark familjär känsla. Teamet du kommer tillhöra motiveras av omtanke och kamratskap där alla jobbar mot samma mål. Som Customer Success Manager på KGM får du möjligheten att komma in i ett spännande skede då bolaget just genomgått ett generationsskifte samt är i tillväxtfas. Du kommer i rollen äga ansvaret för strategiskt viktiga kunder för KGM och vara den som knyter ihop helheten genom att jobba tvärfunktionellt i organisationen.

KGM har funnits sedan 1982 och är ett kommunikationsbolag med fokus på att hjälpa sina kunder att kommunicera så väl via digitala som analoga kanaler. KGM är ISO-certifierade inom miljö och kvalitet och har en hög servicegrad. Vi befinner oss i ett expansivt skede och söker nu en driven och strukturerad projektledare med uppgift att driva kundprojekt gentemot befintliga kunder. Tjänsten innefattar hybridarbete där huvudkontoret finns i Västberga.

Din främsta arbetsuppgift är att driva dialogen mot kund. Arbetet innebär många kontaktytor hos kunderna och målsättningen är att bygga starkt partnerskap. Du kommer jobba tätt ihop med både IT, produktionen och kund i både löpande projekt och i onboarding av nya kunder. Se möjligheter hos kunderna för att driva affären vidare. Svarar på inkommande samtal och mail med förfrågningar från kund. Det övergripande syftet är att verksamheten tillsammans ska skapa nöjda kunder för en långsiktig relation.  

KGM erbjuder dig:

Ett omväxlande projektledingsjobb i ett stabilt företag
En spännande och växande marknad med en ledande produkt och tjänst både avseende kvalitet och miljöpåverkan                           
Hög kompetensnivå på bolag där man oftast känner sina kunders kommunikationsmönster bättre än dom själva!
Ett nytänkande lönsamt bolag med tillväxt


Vi söker dig som:

Har erfarenhet av projektledning eller projektering
Tycker om att jobba med många kontaktytor i ett tidvis mycket högt tempo
Är affärsmässig, självgående och strukturerad


Du har troligtvis arbetat i en projektledarroll sedan innan, alternativt jobbat med content på marknadsavdelning eller inom sälj. Har du jobbat med tryck, papper eller digital kommunikation är det meriterande men inget krav. Det är viktigt att du är van vid att jobba med flera projekt parallellt och att du har ett intresse för människor.

Vill du vara med på vår resa?

I denna rekrytering samarbetar vi med SalesOnlys rekryteringskonsult Cecilia Lallerman. Önskas ytterligare information når du Cecilia på 076-000 18 09 eller cecilia.lallerman@salesonly.se  I denna rekrytering kommer urval ske löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SalesOnly Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 februari 2022
  • Ansök senast: 8 april 2022

Besöksadress

Traktorvägen 6B 226 60 Lund
None

Postadress

SVEAVÄGEN 13
Stockholm, 11157

Liknande jobb


21 maj 2024

Key Account Manager

Key Account Manager

21 maj 2024

Area Sales Manager

Area Sales Manager

21 maj 2024