Customer Success Manager

Customer Success Manager

Arbetsbeskrivning

Är du passionerad för att träffa nya människor, stänga affärer och utvecklas tillsammans med ett drivet team? Har du en entreprenöriell läggning och ambitioner om att driva mätbara resultat och förändring?


Vem söker vi?
Vi på Stellar Capacity söker nu dig som har ett genuint intresse för försäljning, skapandet av kundkontakt och av att bygga relationer. Vi erbjuder en plats i ett högpresterande ambitiöst team med fokus på att att bli en av Europas ledande aktörer inom ledarskapsutbildning och digitalisering (läs gärna mer på www.stellarcapacity.com).


Du kommer att arbeta i en entreprenöriell miljö där du både utmanas och utvecklas i ett snabbt expanderande bolag. Du har en hög social kompetens, hög drivkraft och en god kommunikativ förmåga, har lätt för att knyta nya kontakter och trivs i sociala sammanhang.


Du uppskattar uppsökande sälj och brinner för att skapa ett starkt nätverk och driva affärer i hamn genom ditt engagemang och kunskap.


Övriga kvalifikationer listas nedan:
Tidigare erfarenhet inom försäljning eller fundraising med bevisat uppnådda resultat
Utmärkt kommunikation både skriftligt och muntligt på svenska och engelska och lika bra på telefon som i fysiska möten
Självgående och stark egen drivkraft
Hög förmåga att tillgodogöra sig ny kunskap
Utmärkt förmåga att prioritera och strukturera
Mål- och resultatorienterad
Driven av att uppnå konkreta säljmål och budget
Bra generell förståelse för den pågående digitaliseringen



Dina arbetsuppgifter:
Rollen som Customer Success Manger innefattar att självgående och med högt tempo driva försäljning.


Du kommer framförallt arbeta med nykundsförsäljning via telefonkontakt och möten och skapa nya lönsamma affärer som bidrar till företagets tillväxt, men också till viss del bygga vidare på våra befintliga kundrelationer.


Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara följande:
Ansvara för egen försäljning, från första samtalet eller mailet till genomförande.
Ta nya kontakter via telefon och e-mail, delta i nätverksevent och representera bolaget i olika sammanhang.
Löpande kontakt med kunder, främst nya men också befintliga
Utveckla och fördjupa långvariga relationer utifrån varje kunds specifika behov
Registrera och analysera försäljningsstatistik
Följa upp och utveckla nya affärsmöjligheter
Ledarskap av säljteam med fokus på öppna program
Säkerställa kundnöjdhet och kvalitet av ditt arbete



Vad vi erbjuder:
Vi erbjuder dig en entreprenöriell miljö där det finns goda chanser att både utvecklas inom ditt arbetsområde, men också vara med och utveckla företaget i stort som just nu befinner sig i en mycket spännande tillväxtfas. Du kommer att ingå i ett engagerat team där vi hjälper och stöttar varandra för att ständigt utvecklas.


Hur du ansöker:
Skicka ditt CV och personliga brev till applications@stellarcapacity.com och ha med "Customer Success Manager” i emailets titel. Vi arbetar löpande med urval av kandidater, så se till att skicka in din ansökan så snart som möjligt! Tjänsten blir tillsatt när vi har rekryterat rätt kandidat.


#jobbjustnu

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Exponential AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 23 juli 2020
  • Ansök senast: 22 augusti 2020

Postadress

Åsögatan 165
Stockholm, 11632

Liknande jobb


Tjäna 40 000 SEK/M

Tjäna 40 000 SEK/M

19 maj 2024

Tjäna 40 000 SEK/M

Tjäna 40 000 SEK/M

19 maj 2024

Tjäna 40 000 SEK/M

Tjäna 40 000 SEK/M

19 maj 2024