Customer Success Manager till Besiktningsföretaget

Customer Success Manager till Besiktningsföretaget

Arbetsbeskrivning

Här blir du ansiktet utåt, driver events, deltar på mässor och knyter värdefulla kontakter. Med både koordinerande och planerade uppgifter är du en central drivkraft och en nyckelperson inom företaget. Välkommen med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Som Customer Success Manager kommer du att spela en nyckelroll i att bygga och upprätthålla långsiktiga och starka kundrelationer. Du ansvarar för all kontakt med mäklarkontor och kommer att arbeta nära kunderna för att säkerställa deras framgång och nöjdhet. Ditt ansvar omfattar planering och genomförande av evenemang och aktiviteter, från event och middagar till mer informativa nätverksträffar. Du kommer att stå för både organisering och utskick av inbjudningar, samt säkerställa att varje evenemang genomförs på ett professionellt och framgångsrikt sätt.

Som en central del av ditt arbete kommer du att agera som företagets "ansikte utåt", där du representerar företaget på kundmöten, mässor och andra externa aktiviteter. Eftersom du kommer att resa regelbundet och möta kunder, är det viktigt att du är flexibel och kan anpassa både din arbetstid och arbetsmetoder efter behov.
För att lyckas i rollen krävs en prestigelös attityd och förmåga att ta egna initiativ. Du kommer att ha stor frihet att planera och strukturera ditt arbete på egen hand, men du måste vara beredd på varierande arbetstider, inklusive eftermiddagar och kvällar, för att kunna möta kundernas behov och driva verksamheten framåt.

Du erbjuds
- En dynamisk roll med stort ansvar och självständighet
- Att bli en del av ett företag med en platt organisation och en inspirerande arbetsmiljö

VI SÖKER DIG SOM
- Har en utbildning inom ett relevant område, exempelvis Management eller Business Administration
- Har erfarenhet av en liknande roll som innefattar koordinerande arbete
- Har obehindrade kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
- Innehar B-körkort då resor ingår i tjänsten

Det är meriterande om du har
- Arbetat som mäklarassistent eller mäklare
- Arbetat inom försäljning

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Kommunikativ
- Ansvarstagande
- Initiativtagande
- Relationsskapande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Besiktningsföretaget är en pålitlig och erfaren aktör inom besiktningstjänster. Företaget erbjuder noggranna och professionella inspektioner av fastigheter, byggprojekt och installationer för att säkerställa kvalitet, säkerhet och efterlevnad av gällande regler. Med ett starkt fokus på kundnöjdhet och expertis hjälper Besiktningsföretaget sina kunder att fatta trygga och informerade beslut.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 februari 2025
  • Ansök senast: 8 mars 2025

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Fastighetsmäklarassistent

14 april 2010

ARBETSPRAKTIK/Fastighetsmäklarassistent

15 februari 2010

ANNONSERAS EJ Fastighetsmäklarassistent

19 augusti 2010

2 juni 2010