Customer Success Manager till Fellowmind

Customer Success Manager till Fellowmind

Arbetsbeskrivning

Fellowmind är idag en av Europas ledande Microsoftpartners och inom affärsområdet Modern Workplace är vi experter på Microsoft 365, Azure och Power Platform.
Hos våra kunder går den digitala utvecklingen i en rasande fart. Produktivitet, kreativitet och samarbete är lite av heliga budord i den digitala utvecklingen och vi finns med som partner för att ge dem både stöd, drivkraft och inspiration. Vi har en hög efterfrågan och ser tillväxt som både rolig och nödvändig. Vi söker därför en Customer Success Manager som kommer att arbeta som konsult i vår projekt- och utvecklingsstudio.
Det är här du behövs. Typ jättemycket.
Om tjänsten
Som Customer Success Manager erbjuds du ett omväxlande, utmanande och kundnära arbete. Du coachar både oss och kunden och att det förtroende som vi fått förvaltas och förtjänas på bästa möjliga sätt. Du håller kunderna engagerade, inspirerande och supernöjda med det vi levererar till dem. Din roll innebär i stort att stärka bron mellan försäljning, kundutveckling och leverans.
Du arbetar med några väl utvalda kunder och håller dig uppdaterad om deras behov, nuläge och framtidsplaner. Du verkar också för att de tjänster som vi levererar ska hållas i topptrim och att vi står på tå för att leverera kundvärde i allt vi gör.
Dina kunskaper om kundens verksamhet och vår förmåga blir avgörande för förvaltningens kvalitet och inte minst - för ett fortsatt gott samarbete med kunden.
En viktig del av ditt uppdrag är att bygga relationer med viktiga intressenter för att säkerställa att vi har status som betrodd rådgivare över tid. Detta görs bland annat genom återkommande möten med våra kunder.
Ett nyckelord för att lyckas i rollen är kommunikation. Kommunikation med kund, våra utvecklare och Fellowminds övriga divisioner för att ge kunderna ett inspirerande helhetsintryck av vad vi har att erbjuda.
Vi skulle vilja påstå att vi har riktigt spännande kunder och projekt. Ett exempel på det är bland annat hur vi hjälpt Bilia med ett nytt intranät och skapat grunden för den digitala arbetsplatsen.
Vi söker dig som
Är en naturlig relationsskapare med något års erfarenhet av förvaltningsarbete
Är affärsmässig med utbildning eller viss erfarenhet inom försäljning
Har ett intresse för värdeskapande med hjälp av Microsoftlösningar
Har lätt att förstå våra kunders verksamheter och processer
Är intresserad av att följa utveckling och trender inom Microsoft 365
Har erfarenhet av att arbeta på en strategisk nivå och klarar av att presentera för styr- och ledningsgrupper
Kommunicerar obehindrat på svenska i både tal och skrift
Har erfarenhet av konsultbranschen

Det är mycket meriterande med erfarenhet inom Microsoft 365 och SharePoint.
Vi lägger stort vikt vid din personlighet och tror att du är empatiskt lagd med ett systematiskt förhållningssätt och brinner för relationsbyggande. Du utstrålar energi, är trygg i dig själv och trivs som bäst i kontakten med kund. Givetvis är du kommunikativ och förstår vikten av tydlighet. Du motiveras av arbete i grupp och ser en stor nytta i att dela erfarenheter med gruppen. Du är mån om kvalitén på det arbete du utför och du trivs med mycket ansvar och stort inflytande i de kunduppdrag som du involveras i.
Det praktiska
Start: Gärna så snabbt som möjligt, men vi har förståelse för att du har en uppsägningstid som vi behöver ta hänsyn till.
Omfattning: Heltid.
Placering: På Emigranten, vårt flong nya kontor på Masthuggskajen. Möjligheten finns till distansarbete, men det varierar utifrån kundens krav. Det kan vara aktuellt med lite resor här och där beroende på vilka kunder du arbetar mot.
Sista ansökningsdag: Vi läser ansökningar och intervjuar löpande och kan komma att träffa rätt redan innan timmen är slagen.
Frågor och funderingar får du gärna ta med rekryterande chef Magdalena Bremmers, som du når på 0725 - 25 84 68
Vi är ett grymt gäng som älskar det vi gör och vi hoppas att du vill bli en av oss. Varmt välkommen till ett satsande företag under tillväxt. Vi ser fram emot din ansökan!
Vi erbjuder dig
På Fellowmind sätter vi alltid människan först oavsett om det gäller kunder, partners eller anställda. Här råder en stark och social kultur där vi har roligt både på och utanför arbetsplatsen. Vi värnar om en sund balans mellan arbete och fritid och vi förordar ett modernt ledarskap med mycket frihet och en öppen dialog på alla nivåer. Vi har nära till beslut och undviker att göra saker mer komplicerade än de är.
Vi lever och andas Microsoft och har fattat ett strategiskt beslut om att det ska vara vår nisch och primära fokus. Det ger oss inte bara unika fördelar utan även möjlighet att erbjuda en arbetsmiljö där du får jobba tillsammans med de bästa experterna.
Vi har attraktiva förmånspaket och ser ett stort värde i att investera i våra medarbetares hälsa och välmående. Vi erbjuder också möjlighet för våra medarbetare att investera i bolaget.
Våra värderingar är:
Serious about Fun | Better Together | Always Personal | Act with Courage
Om Fellowmind:
Fellowmind är ett europeiskt marknadsledande företag som påskyndar våra kunders digitala transformation. Genom Microsofts molnbaserade lösningar för affärssystem, dataanalys, CRM, intranät och digitala samarbetsverktyg kan vi erbjuda en komplett digitalisering av kundernas kärnverksamhet. Fellowmind lägger även fokus på slutanvändarna och hjälper dem att lära sig och anpassa sig till nya applikationer som förenklar deras arbete. Bolaget grundades 2005 och är nu aktivt i sex länder – Danmark, Finland, Nederländerna, Tyskland, Polen och Sverige. Läs mer på www.fellowmind.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Lindgren, 0703543040, Emma Lagerbielke, 0708 55 54 79,

Maria Lindgren, maria.lindgren@se.teleperformance.com
0703543040
Maria LIndgren

Maria Lindgren
0703543040
Maria Lindgren, Recruiter
0703-543040
Maria Lindgren, recruiter
maria.lindgren@se.teleperformance.com
Maria Lindgren
maria.lindgren@se.teleperformance.com
Jessica Rundgren

Maria Lindgren, maria.lindgren@se.teleperformance.com

Maria Lindgren, Rekryterare
+46 703 54 30 40

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Göteborg Göteborg
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 september 2022
  • Ansök senast: 31 december 2022

Besöksadress

Aröds industriväg 66
GÖTEBORG

Postadress

Masthuggstorget 3
Göteborg, 41463

Liknande jobb


2 april 2024

Affärsutvecklande Technical Architect

Affärsutvecklande Technical Architect

10 april 2024