Customer Success Manager till Påmind

Customer Success Manager till Påmind

Arbetsbeskrivning

Om Påmind

Påmind är en start-up som sätter sig emot att den lojala kunden, som tuggat på i flera år hos samma mobil-, försäkring- och elbolag betalar mer än nya kunder för exakt samma tjänst. De har därför byggt en unik produkt som omförhandlar våra användares avtal varje gång ett avtal är på väg att löpa ut, så den lojala kunden slipper byta bolag för att få en schysst deal.

Om rollen som Customer Success Manager

I rollen som Customer Success Manager är du en viktig del av den operativa verksamheten när det kommer företagets kundkontakt. Du bygger tillsammans med Head of Customer Success upp avdelningen för kundkontakten och rådgivningen till de personer som anslutit sig till Påmind. Du är en central spelare för att implementera denna funktion och kommer arbeta mycket med telefonen som verktyg. Du lägger fram förslag på åtgärder för att förbättra kundens nuvarande avtal samt bygger en långsiktig kundrelation.

Utveckla avdelningen för kundkontakt och arbeta operativt med detHjälper Head of Customer Success att utveckla funktionenKan arbeta självständigt och driva sitt eget arbete framåt

Kvalifikationer

Arbetat med telefon som verktyg sedan innanVana av att ha kundkontakt och bevara denArbetat inom lån och/eller försäkring innan

I rollen som Customer Success Manager är du en kommunikativ person som gillar att ha en nära och långsiktig kundkontakt. Du kan själv driva ditt arbete framåt och se lösningar och möjligheter dina utmaningar. Du motiveras av att hjälpa andra och är inte rädd för att ta i där det behövs.

Påmind erbjuder dig

Du kommer in i ett skede där bolaget växer så att det knakar. Hos oss får du chansen att vara med på en resa i ett bolag från 0 till 100. Fräscht kontor i centrala Stockholm som de delar med andra unga start ups.

Övrigt

Start: Omgående

Omfattning: Hyrrekrytering

Plats: Stockholm, centralt

Lön: Enligt överenskommelse

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Needo Recruitment Group AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 december 2020
  • Ansök senast: 18 februari 2021

Liknande jobb


Finnish speaking job opportunities

Finnish speaking job opportunities

24 april 2024

24 april 2024

Finnish Audi Customer Service

Finnish Audi Customer Service

24 april 2024