Customer Success Manager till Techstep

Customer Success Manager till Techstep

Arbetsbeskrivning

Är du redo för en dynamisk roll där du kan göra skillnad? Som Customer Success Manager hos Techstep får du möjlighet att stärka och utveckla relationer med våra nyckelkunder, i en innovativ och framåtblickande miljö. Hoppa på denna möjlighet att bli en central del i vårt engagerade team som värdesätter nytänkande, samarbete och framgång!

Din framtida arbetsgivare
Techstep är en komplett leverantör av mobilteknik som möjliggör positiva förändringar i arbetslivet genom att frigöra människor att arbeta mer effektivt, säkert och hållbart. Vi hjälper kunder som vill arbeta smartare, samtidigt som de levererar sina ESG-åtaganden.

Med mer än 300 anställda baserade i Norge, Sverige, Danmark och Polen betjänar vi mer än 2 000 företagskunder inom olika branscher och sektorer i Europa. Vårt mål är att vara ledande inom den europeiska mobilteknologin för kunder som vill arbeta smartare och mer hållbart.


Vad erbjuder rollen?
I rollen som Customer Success Manager hos Techstep kommer du att spela en central roll i att upprätthålla och stärka våra relationer med stora nyckelkunder. Ditt huvudansvar är att säkerställa en hög nivå av kundnöjdhet genom proaktiv uppföljning och effektiv hantering av kundens behov. Exempel på arbetsuppgifter:
- Säkerställa korrekt och tidig fakturering enligt kundavtal
- Regelbunden kontakt och uppföljning med nyckelpersoner hos kunden, både digitala möten och personliga besök
- Fungera som första kontaktpunkt för kunden gällande faktura- och avtalsfrågor, samt stödja Key Account Management teamet i kundrelationer
- Skapa och skicka regelbundna rapporter till kunden vid månadsskiften, samt hantera fakturering och upprätthålla en effektiv dialog med kunden

Du rapporterar till Nordic Manager Inside Sales och du kan ha placeringsort på något av våra kontor i Borås, Karlstad eller Stockholm.


Vem är du?
För att lyckas i rollen som Customer Success Manager hos Techstep bör du ha en aktuell bakgrund inom säljsupport och erfarenhet av direkt kundkontakt, med en vilja att utvecklas i en kundorienterad roll. Du har en gedigen erfarenhet av att arbeta i CRM- och affärssystem. För rollen krävs utmärkta språkkunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt, samt en god förståelse för nordiska språk. En högre utbildning inom ekonomi kan vara fördelaktigt, men som grundkrav har du en avslutad gymnasieutbildning.

Som den ideala kandidaten för rollen som Customer Success Manager hos Techstep är du en ambitiös och självständig person som trivs i en föränderlig miljö. Du är snabb att anpassa dig, teknikintresserad och har en stark problemlösningsförmåga, vilket är essentiellt när du dagligen möter nya utmaningar och möjligheter. Dessutom värderar du teamarbete och samarbete högt, samtidigt som du kan ta egna initiativ och leda projekt framåt.


Är detta din perfekta match?
Bli en del av Techstep – en arbetsplats där gemenskap, glädje och ömsesidig respekt inte bara är ord utan en levande verklighet. Vi är mer än bara kollegor; vi är ett gott gäng som verkligen bryr oss om varandra, skapar roliga stunder tillsammans och står starka även när utmaningarna är som störst. Det är denna speciella känsla av samhörighet som gör Techstep till en unik plats att arbeta på.

På Techstep kommer du att möta utmanande arbetsuppgifter som ger dig möjlighet att växa professionellt inom ett företag med höga ambitioner för tillväxt. Vi värderar personlig utveckling högt och skapar en miljö präglad av mångfald, starka värderingar och en fantastisk laganda. Här blir ditt arbete inte bara ett jobb, utan en del av en spännande resa där vi tillsammans strävar efter framgång och firar våra gemensamma prestationer.


Om Team Effektiv
Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del.

Till dig som kandidat vill vi ge det lilla extra, med en bra upplevelse genom hela rekryteringsprocessen, vilket vår utmärkelse Årets Rekryteringsföretag är ett kvitto på. Effektivs värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag.

Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att Effektiv ansvarar för rekryteringsprocessen och du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.


Varmt välkommen med din ansökan
Låter tjänsten intressant?
Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Sista ansökningsdatum är 10 december 2023. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Kajsa Larsson på kajsa.larsson@effektiv.se eller Pauline Vehniäinen på pauline@effektiv.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Effektiv Borås
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 november 2023
  • Ansök senast: 10 december 2023

Liknande jobb