Customer Success Manager till vårt nya kontor i Stockholm!

Arbetsbeskrivning

På Notified utvecklar vi nästa generations PR- och kommunikationsplattform. Dagligen används våra två SaaS-plattformar Notified och Sparkle av tusentals organisationer världen över för att lyckas bättre i deras kommunikationsarbete. Vi har precis lanserat en helt ny version av Notified där vi verkligen visar att vi ligger i den yttersta framkanten när det gäller innovation i vår bransch. Med anledning av detta vill vi förstärka vårt Customer Success-team ytterligare och söker därför en inspirerande, social, pedagogisk och medieintresserade kundansvarig till vårt nya kontor i Gamla Stan.

Som Customer Success Manager har du en superviktig roll i kontakt med bolagets kunder. Du jobbar med att bibehålla och utveckla våra redan starka kundrelationer med målet att våra kunder ska bli fans av Notified!

Ditt arbete är helt och hållet fokuserat på kundengagemang, kundnöjdhet och retention. Du jobbar mot uppsatta budgetar, och når dessa genom:

- Onboarding av nytillkomna användare så att de får en fantastisk start i Notified
- Proaktivt kontakta kunder för att säkerställa hög aktivitet i deras användande av tjänsterna som Notified tillhandahåller
- Äga den kommersiella relationen med dina kunder och naturligt verka för mer- och referensförsäljning
- Hålla utbildningar och webinars
- Bidra i arbetet med att forma och implementera processer och strategier för förstklassig kundbearbetning

Vem är du?

Notified präglas en ung och driven startup-kultur och vi tror att du är en mycket ambitiös person med ett brinnande intresse för det digitala medielandskapet. Du ska känna dig trygg med att sälja till Nordens ledande PR- och marknadschefer och i branschen som helhet. Du har ett starkt driv, är nyfiken och har ett enormt engagemang för att skapa supernöjda kunder.

- Är envis, driven och inställd på att lyckas i en startup-miljö
- Är strukturerad och noggrann
- Har en stark vilja att utvecklas inom försäljning
- Besitter en hög arbetsmoral och gillar att arbeta i ett högt tempo
- Har 2-4 års erfarenhet av konsultativ B2B-försäljning med fullt kundansvar (helst inom mediesektorn eller med SaaS-tjänster)
- Van användare av webbaserade företagstjänster
- Innehar en akademisk utbildning på högskolenivå eller liknande samt håller en hög språklig nivå

Vad erbjuder vi?

Förutom roliga arbetskamrater, utmanande och belönande arbete där du snabbt ser resultatet av dina insatser samt inspirerande miljö kommer du även få ta del av:

- En öppen och informell kultur
- Stort ansvarstagande
- Utvecklingsmöjligheter då vi befinner oss i en väldigt expansiv fas
- Attraktiva arbetsmiljöer i Gamla stan
- Ett generöst friskvårdsbidrag
- Konkurrenskraftig lön
- Pensionsförsäkring
- Gemensam företagsbonus
- Årlig resa till hemlig destination
- Ölkyl, hockeyspel, snacks och frukost en gång i veckan!

Läs gärna mer om oss i:

- Breakit (https://www.breakit.se/artikel/10169/har-ar-notifieds-nya-plan-for-att-revolutionera-pr-branschen)
- DI Digital (https://digital.di.se/artikel/fordubblar-vinsten--startupen-notified-valde-bort-riskkapitalet)

Om du tycker att detta låter intressant och du tror att du är rätt person för jobbet, så ser vi fram din ansökan.

Ansök genom att registrera dig på vår karriärsida (http://notified.teamtailor.com/).

Vi kommer att hålla intervjuer löpande och tillsätter därefter. Så tycker du att tjänsten låter lockande, tveka inte att höra av dig idag! Eventuella frågor besvaras av Karim Osman, karim.osman@notified.com, 0704 58 02 48.

Kontaktpersoner på detta företaget

Mattias Axelsson

Karim Osman

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Notified
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 22 december 2017

Besöksadress

Stora Varvsgatan 6A, Malmo
None

Postadress

Stora Varvsgatan 6A
Malmo, 21119

Liknande jobb


Account Manager inom IT

Account Manager inom IT

17 maj 2024

17 maj 2024