Customer Support Co-ordinator till Oppboga Bruk

Customer Support Co-ordinator till Oppboga Bruk

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag
Är du en administrativt skicklig person som brinner för kundsupport och goda relationer. Då kan detta vara rollen för dig!

Arbetsuppgifter
I rollen som Customer Support Co-ordinator kommer du tillsammans med en kollega ha en central roll mellan kund och produktion. Du kommer ha daglig kontakt med kunder och grossister via telefon och mail för att besvara frågor så som lagerstatus, priser, leveranstider och produktfrågor. I affärssystemet Microsoft Business Solutions arbetar du dagligen med all tillhörande administration.

Andra arbetsuppgifter som kan komma att förekomma är:
• Bokar transporter
• Planera och lägga order ut till produktionen
• Betalningspåminnelser till kunder.
• Attestera fraktfakturor




Din profil
För att trivas i denna roll krävs det att du gillar många kontaktytor och är serviceinriktad. Du är en ambassadör som bidrar till bolaget värdegrund och intryck från kund. Dagarna kan vara intensiva och du måste kunna växla mellan olika arbetsuppgifter baserat på vad som är mest prioriterat.

Då merparten av kunderna finns utomlands är goda kunskaper i tal och skrift ett måste.

Du som söker har troligtvis någon erfarenhet från kundservice, orderläggning och administrativt arbete. Har du arbetet inom producerande verksamhet är det meriterande. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.


Övrig information
Uppdragets längd: 4 månader
Arbetstid: dagtid
Placering: Fellingsbro
Tillträde: 30 augusti 2021


Om kundföretaget
Oppboga Bruk har tillverkat högkvalitativ kartong i fabriken utanför Fellingsbro i över 100 år. Företag över hela världen använder våra produkter till skyltar, presentkort eller förpackning för lyxartiklar som parfym och alkohol.

På Oppboga utmanar vi traditionerna inom vår bransch genom att hitta kreativa lösningar på hur kartong kan användas som ett mer miljövänligt alternativ till plast. Vår vision är att tillverka kartong i världsklass som möter behoven hos våra kunder utan att kompromissa med miljön. Besök gärna oppboga.com för att se hur vi vill förverkliga vår vision.

Om Nercia
Nercia är en leverantör inom Bemanning, Rekrytering, Interimsuppdrag och Utbildning som erbjuder högt kvalitativa lösningar. Vår branschinriktning är primärt kvalificerade arbetare och tjänstemän. Vi rekryterar och bemannar både längre och kortare uppdrag utifrån uppdragsgivarens önskemål. Vi är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är medlemmar i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen.

Som anställd är du vår viktigaste resurs och du skall känna dig trygg i din anställning. Vi lägger stor vikt vid att skapa en god relation mellan medarbetare för att skapa en god stämning och arbetsklimat. Därför erbjuder vi friskvårdsbidrag, sociala aktiviteter, tillgång till kompetensutveckling och anställning på kollektivavtal.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Blomqvist

Ingela Klingvall
076-317 34 20
Oskar Trulsson

Personalansvarig Stina Ljungström
019-206700
Stina Ljungström

Stina Ljungström

Rickard Algotsson
072-717 90 50
Rickard Algotsson

Madeleine Leo

Stina Ljungström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nercia Bemanning AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 augusti 2021
  • Ansök senast: 22 augusti 2021

Besöksadress

BOX 140 55, Örebro
None

Postadress

BOX 14055
ÖREBRO, 70014

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023