Customer support representative

Customer support representative

Arbetsbeskrivning

HomeQ är techbolaget som bygger den största plattformen för förstahandslägenheter i Sverige. Vår vision är att samla alla landets hyresvärdar och bostadssökande under samma tak.

Vi har under den tid vi funnits vuxit snabbt och har närmare 700 000 användare. Samtidigt växer vi med tvåsiffriga procentsatser varje månad och detta bara accelererar!

Vill du hoppa på ett välfinansierat, snabbväxande bolag och vara med och bygga Sveriges nästa techsuccé? Då är detta din chans.

Vi letar nu efter personal som ska hjälpa oss få ännu nöjdare användare.


Du kommer:

- Hjälpa våra kunder i hyresvärdsportalen

- Hjälpa bostadssökande med registrering och intresseanmälan

- Verifiera bostadssökandes inkomstintyg

- Arbeta tätt med produktansvariga för att förbättra produkten

Du är:

- Lugn

- Trevlig

- Lösningsorienterad

Bakgrundskrav:

- Tidigare erfarenhet av kundsupport

- Svenska, exceptionellt i både tal och skrift

- Engelska, flytande i både tal och skrift

Meriterande men ej krav:

- Arbete inom något serviceyrke

Formalia och förmåner

- Arbetsplats: hemifrån och vårt kontor i Solna, Stockholm

- Omfattning: heltid

- Anställningsform: provanställning i 6 månader, därefter tillsvidare

- Arbetstider: vardagar kl. 08-17

- Lön: fast månadslön

- Tjänstepension: Ja

- Friskvårdsbidrag: Ja

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HomeQ
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 januari 2023
  • Ansök senast: 7 juli 2023

Liknande jobb

Självgående IT-support

23 augusti 2010

Helpdesktekniker till Gävle

24 augusti 2010

Intern kundsupport

11 maj 2010