Customer Support Representative

Customer Support Representative

Arbetsbeskrivning

Fundler är en snabbväxande fondrobot med fokus på högklassig förvaltning genom en digital rådgivningsplattform. Med högre precision, låga avgifter och digital användning, utmanar vi det traditionella sättet att investera pengar. Vi är stolta över att dagligen hjälpa människor till bättre investeringsbeslut. Med över 47 000 användare står vi redo att ta nästa kliv i vår tillväxtresa och stärker nu vårt team inom Customer Support.
Customer Support är bolagets snabbast växande team och står för Fundler viktigaste erbjudande, att marknadsföra Fundler ut mot nya kunder samt vårda befintliga. Vi söker nu dig som vill komma in i en kreativ och spännande miljö där du växer tillsammans med oss.
Fundler är ett ungt och nytänkade bolag på en traditionell marknad. Vi har höga ambitioner och gillar att ha kul tillsammans, vi tycker därför att det är viktigt att du trivs i en social miljö med öppet klimat och hög dos av ”teamspirit”.
Som Customer Support Representative (CSR) blir du vår röst utåt och det är därför viktigt att du är serviceminded och alltid har kundens bästa i fokus. Du kommer vara delaktig i olika interna projekt, vilket gör att du jobbar i en ständigt föränderlig vardag. Vi är inte ute efter att vara som alla andra, vi är ute efter att skapa en wow-upplevelse!
Som CSR erbjuds du även goda möjligheter till fortsatt utveckling inom bolaget. Vi har en tydlig utvecklingsplan och i takt med att bolaget växer skapas nya möjligheter.


Som CSR kommer du att:
Hantera utgående och inkommande samtal till såväl befintliga som nya kunder
Administrera kundärenden genom telefon, chatt och e-mail
Marknadsföra Fundler och säkerställa en positiv och professionell kundupplevelse
Tillföra mervärde när det kommer till utveckling och styrning av bolagets Customer Support avdelning.



Vi tror att du är:
Serviceminded
Intresserad av sparande och investeringar med förståelse för finansiella produkter
Relationsbyggare som har lätt att knyta kontakter och prata med nya människor
Bra på skriftlig och muntlig kommunikationsförmåga
Strukturerad och detaljorienterad
Erfarenhet av customer service, kundbearbetning och/eller försäljning
Driven, ambitiös med en stark vilja till att utvecklas vidare inom bolaget
Nyexaminerad med minst 1 års arbetslivserfarenhet



Tjänsten är en heltidstjänst belägen i centrala Stockholm.


Fundler erbjuder dig:
Ett av marknadens roligaste jobb om du vill vara med att utveckla finansbranschen.
Vara en del av ambitiöst och professionellt team.
En prestigelös företagskultur
Fina lokaler mitt i stan på Kaptensgatan 13
Stora möjligheter att påverka Fundlers fortsatta tillväxtresa


Fundler grundades med visionen att hjälpa människor till bättre ekonomiska beslut, genom enkelhet, låga avgifter och bra avkastning. Resultatet är helt digital rådgivningstjänst för både iOS och Android som uppfyller Finansinspektionens regler för oberoende investeringsrådgivning för privatpersoner. Vi tar inte emot ersättning av fondbolagen för att förmedla deras produkter och har inga egna produkter. Idag har Fundler mer än 3 års förvaltningshistorik och våra fondportföljer generar en av marknadens en av marknadens högsta avkastningar. Med över 47 000 användare är vi stolta över att vara en av Sveriges största oberoende rådgivare.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Fundler AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 juni 2020
  • Ansök senast: 15 juli 2020

Postadress

Kaptensgatan 13 3TR
Stockholm, 11457

Liknande jobb


27 april 2024

27 april 2024

27 april 2024