Customer Support till Addsecure!

Customer Support till Addsecure!

Arbetsbeskrivning

För dig som vill förbättra, förändra och förenkla vardagen för kunder finns nu möjligheten för dig. Vi rekryterar ett helt nytt kundtjänstteam på 12 stjärnor som vill vara med på en spännande resa på ett modernt teknikbolag i framkant. Du, tillsammans med dina 11 kollegor blir viktiga spelare för Addsecures kundresa, då ni tillsammans sätter kultur och struktur för ett helt nytt team. Rekryteringen för denna möjlighet fokuserar främst på personliga egenskaper och motivation, då Addsecure ser att grunden till ett effektivt och sammansvetsat team är rätt individer. Du som person behöver därför identifiera dig med egenskaperna samarbetsvillig, strukturerad och serviceminded. Känner du igen dig? Då ser vi fram emot din ansökan.

OM TJÄNSTEN
Addsecure präglas av en självsäker och stabil kultur med positiv energi och framåtsträvan. Vår kunds vision är att skapa en säkrare och smartare värld genom smarta lösningar och kommunikation, där de ser rätt medarbetare med stort engagemang som grundpelaren. Du kommer ingå i ett kundtjänstteam på 9 kundtjänstmedarbetare samt en teamleader. Dina 3-4 första veckor introduceras du i rollen genom att tillgodoses utbildningar.

Du erbjuds


* Långsiktig tjänst med stora utvecklingsmöjligheter
* Möjlighet att bygga upp, forma och sätta prägel på ett helt nytt team
* Ta del av ett snabbväxande och internationellt företag i en mycket spännande fas
* Samarbete med engagerad konsultchef där uppföljningar sker kontinuerligt


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Detta är ett konsultuppdrag där du inledningsvis går in på en visstidsanställning på 6 månader där goda chanser finns till förlängning, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. Rekryteringen är en långsiktig lösning för vår kund och ambitionen på sikt är att överrekrytera.

Krav för att komma vidare med din ansökan

För att få möjligheten att gå vidare i processen så kräver vi att du skickar in ett kort motivationsbrev på max 1000 ord där du beskriver vad som är god service för dig samt varför du är rätt match för rollen. Skickar du inte in ett motivationsbrev så kommer vi tyvärr inte kunna gå vidare med din ansökan.

För denna tjänst så kräver vår kund att konsulten har genomgått en kontroll ur Rikspolisstyrelsens belastningsregister. Vi ber dig därför vänligen att hämta ansökan här redan nu då detta kan ta upp till 2 veckor: HÄR

ARBETSUPPGIFTER
Din roll handlar om att tillsammans med dina kollegor agera support till Addsecures kunder. Ärenden som kommer in kan vara av olika karaktär men innefattar till största delen faktura och avtalsfrågor. Vidare kommer du in ett team under uppbyggnad, där du kommer vara en viktig spelare för att bygga upp ett tryggt och stabilt kundserviceteam med ambitionen att skapa en kultur som präglas av engagemang och teamwork. Du kommer också att arbeta över gränserna till andra team och avdelningar, med syfte att skapa en stark gemenskap som både vi och vår kund gärna ser att du bidrar till.

VI SÖKER DIG SOM
* Talar och skriver svenska och engelska obehindrat
* Har tidigare erfarenhet av något typ av serviceyrke
* Har en god datavana och har kunskap i officepaketet
* Har arbetat med telefonen som arbetsverktyg

Meriterande:


* Om du tidigare arbetat i affärssystemet Salesforce
* Om du tidigare har erfarenhet av CRM-systemet NAV eller liknande
* Om du har intresse för IT/teknik


Som person är du:


* Strukturerad
* Serviceminded
* Engagerad
* Samarbetsvillig


Övrig information


* Start: enligt överenskommelse
* Omfattning: heltid – långsiktigt uppdrag
* Placering: Telefonplan
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer på företagets hemsida här: Addsecure

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 oktober 2020
  • Ansök senast: 24 november 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Kundservice på deltid

Kundservice på deltid

26 april 2024