Customer Support till Boxon

Customer Support till Boxon

Arbetsbeskrivning

Kort om tjänsten
Boxon behöver förstärka sin Indoor Sales avdelning med en Customer Support. I rollen som Customer Support kommer du att jobba i nära samarbetet med företages säljavdelning, Account Manager Indoor Sales, som idag består av åtta personer som sitter på Boxons huvudkontor i Helsingborg.
Rekryteringen sköts av Dreamwork och är en direkt rekrytering till Boxon. Sök gärna tjänsten idag då vi arbetar med löpande urval.

Mer om tjänsten
I rollen som Customer Support ansvarar du för att på bästa sätt serva företagets kunder som hör av sig via telefon, mail och på företagets chattfunktion via webben.
Tyngdpunkten i tjänsten ligger i att supportera våra kunder och Account Managers med orderläggning, svara på frågor gällande leveranser och produktinformation, hantera reklamationer och skicka vidare ärenden som handlar om förfrågningar till dina kollegor i teamet som arbetar som Account Managers.
Andra uppgifter av stor administrativ karaktär kan t ex vara att uppdatera kundavtal och prislistor. I tjänsten kommer dina arbetsredskap främst att vara datorn och telefonen och därav är det viktigt att du känner dig trygg med tangentbordet och att du har ett trevligt och affärsmässigt kommunikationssätt både i skrift och tal. Är du en utåtriktad person med erfarenhet av att bygga goda kundrelationer och ser vad som driver affärer framåt? Då kanske detta är en tjänst för dig!


Din profil
Vi ser gärna att du har jobbat några år med något liknande sedan tidigare, är en utpräglad servicemänniska och kundfokuserad. Du har mycket energi, ett eget driv och du trivs att jobba med att serva kunder. Vidare har du förmåga att prioritera och strukturera ditt eget arbete samtidigt som du gärna samarbetar i team för att uppnå bästa resultat för kunderna.
Din svenska och engelska är mycket god i tal och skrift. Datorn kommer vara ett viktigt arbetsredskap för dig och du har mycket god datorvana och behärskar Office-paketet. Vidare har du arbetat i något affärssystem sedan tidigare och har du erfarenhet i SAP är det meriterande.

<b>Om verksamheten</b>
Boxon är en innovativ företagspartner som erbjuder intelligenta och innovativa förpackningskoncept med full spårbarhet helt integrerade med våra kunders behov. Vi analyserar omvärlden, inspirerar till nya idéer och designar snabbt innovativa lösningar som kontinuerligt framtidssäkrar förpackningsflödet från order till leverans. Vårt fokus är främst på företag inom industri-, handels- och logistikbranschen som söker en långsiktig partner. Boxon finns i Norden, Europa och Asien. Huvudkontoret är i Helsingborg, Sverige. Vår verksamhet involverar ca 260 anställda och vi har en omsättning på ca 1,3 miljarder SEK.

Ansökan
Tycker du att detta verkar intressant? Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så vänta inte med din ansökan, utan sök tjänsten redan idag via vår hemsida, www.dreamwork.se
Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningar via mail. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Mahlin Granelli Glyré på mahlin.granelli.glyre@dreamwork.se. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini

Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré

Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dreamwork Scandinavia AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 september 2020
  • Ansök senast: 14 oktober 2020

Besöksadress

Drottninggatan 1, Helsingborg
None

Postadress

Birger Jarlsgatan 10
Stockholm, 11434

Liknande jobb


Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

19 april 2024