Customer Support till Genero

Customer Support till Genero

Arbetsbeskrivning

Är du i början av din karriär? Vill du arbeta med service hos ett innovativt bolag med skön och härlig stämning bland kollegorna? Genero bygger nu ett helt nytt team som de behöver stärka upp med en Customer Support. Är du tillräckligt nyfiken och serviceminded för att ta dig an den rollen? Sök!

OM TJÄNSTEN
Genero Sales är ett mobilt säljstöd, eller om du vill CRM, för företag med fältsäljkårer som bearbetar dagligvaruhandeln, storhushåll samt fackhandel. Genero har idag ca 70 tal kunder och 2 000 användare i 14 länder. Deras kunder består av välkända företag som Vitamin Well, Candy King, Spendrups, Celsius, Exotic Snacks och många fler.

Hos Genero kommer du att bli en del av ett team som brinner för innovativa lösningar inom teknik och för deras kunder. Du kommer till en positiv, trivsam och stimulerande arbetsmiljö och en företagskultur som präglas av deras värdeord jämlikhet, tillit och respekt.

Som anställd hos Genero erbjuds du


* En stabil arbetsmiljö med stora möjligheter att påverka och driva din egen utveckling framåt
* Ljusa och moderna lokaler på 21:e våningen i Kista Science Tower i Stockholm
* Gemensam resa med kollegorna en gång om året
* Flexibla arbetstider och möjlighet att jobba remote
* Mobil & dator
* Generöst friskvårdsbidrag
* 6 veckor semester
* Tjänstepension, tjänstegrupplivförsäkring, trygghetsförsäkring


ARBETSUPPGIFTER
Genero erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du löser varierade tekniska problem tillsammans med trevliga och engagerade kollegor. Deras produkt är ett plattformsoberoende säljstöd och merparten av kunderna är leverantörer till dagligvaruhandeln. Jobbet är en utmärkt möjlighet för dig som vill utveckla dina kunskaper inom teknik och service. Du kommer att ingå i Customer Success Teamet och främst jobba mot kund men även ha ett tätt samarbete med KAM- och utvecklingsavdelningen.

Du kommer tex. att:
* Lösa problem för användare av tjänsten Genero Sales
* Ta emot de supportfrågor som våra kunder har via vår 1st line support.
* Ansvara för att supportfrågorna hanteras inom utsatt tid samt återkopplas till kund.
* Se till de ärenden som inte kan lösas i 1st line lämnas över till rätt instans.
* Informera om viktiga supportärenden så att nödvändiga åtgärder kan göras.
* Jobba med testning av nya applikationer

Tjänsten passar dig som är i början av din karriär. Du är en person som tycker det är kul att jobba med kunder, är serviceinriktad och är en god kommunikatör. Du har ett teknikintresse och gillar att hjälpa människor i sitt vardagliga arbete genom att ge förstklassig support.

VI SÖKER DIG SOM
* Är i början av din karriär och har minst gymnasieexamen, kanske tar du studenten till sommaren
* Är väldigt serviceinriktad
* Har ett intresse för teknik eller nyfikenheten att lära dig mer inom området
* Har lätt för att uttrycka dig muntligt och skriftligt både på svenska och engelska

Det är meriterande om du arbetat med service i någon form tidigare.

I denna rekrytering kommer vi att lägga stor vikt på dina personliga kompetenser. Du är en nyfiken, utåtriktad och engagerad person som gillar att utvecklas tillsammans med andra. Du gillar att lösa problem och har en god förmåga att dokumentera och strukturera information samtidigt som du är van att ta ansvar för och driva uppgifter i mål på utsatt tid. Andra personliga egenskaper som vi uppskattar är proaktivitet, lyhördhet och prestigelöshet.

ÖVRIG INFORMATION


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Kista
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Generos önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Genero Solutions här

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 maj 2020
  • Ansök senast: 27 juni 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

19 april 2024