Customer support till internationellt företag i Helsingborg

Arbetsbeskrivning

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook !

Vi söker en serviceinriktad medarbetare inom customer support till vår kund i Helsingborg med start omgående

Arbetsuppgifter

Du kommer att;

-Arbeta i en koordinerande roll mellan sälj och produktionen där du är kontakt så väl internt som externt kring ordrar och kundfrågor.

-Samarbeta med kunderna, B2B

-Hantera dekorer som tillhör produkterna

-Registrera, hantera och fakturera ordrar

-Hantera kundreklamationer och klagomål

-Fungera som backup till övriga på avdelningen

-Medverka i projekt som du tilldelas

Vi söker dig som

Har en examen inom ekonomi eller marknadsföring på högskolenivå samt har erfarenhet av att arbeta B2B och med en koordinerande roll inom customer support. Du är driven, strukturerad, positiv och gillar utmaningar. Du är duktig på att arbeta i projekt där du ser helhetsbilden och kan analysera vad som kommer fram under arbetets gång. Du talar och skriver flytande svenska och engelska och kan du fler språk är det meriterande. Du har goda kunskaper i Officepaketet och kan du även Indesign, Illustrator eller Photoshop samt har arbetat med grafisk design är även detta meriterande.

Vidare information

Ovanstående uppdrag är inom ramen för SW's konsultverksamhet med start omgående. Uppdraget är ett sjukvikariat upp till 6 månader. Urval och intervjuer kommer att ske löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Johanna Hedqvist på 040-665 51 51. Välkommen med din ansökan!

Konsult hos SW

Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anette Skantz
+46 8 407 55 66
Simon Jordal
+46 84075568
Stefan Lidman
+46 8 407 55 65
Marie Bergsman
08/407 55 55
Erik Bodin
+46 84075569
Marie Bergsman
+46 08-4075555
Ulrika Eklund
+46 40 665 51 50
Carina Johnsson
+46 8 407 55 62
Frida Bjerkman
+46 08 407 55 52
Anette Skantz

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SW
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Omgående
  • Publicerat: 24 maj 2016

Besöksadress

Humlegårdsgatan 20 Box 7420
None

Postadress

None
Stockholm, 10391

Liknande jobb


19 april 2024

Reklamationshantering

11 april 2024

13 mars 2024

5 mars 2024