Customer Support till logtech-bolag

Customer Support till logtech-bolag

Arbetsbeskrivning

Vill du var med på en resa i ett växande bolag med höga ambitioner där det DU gör kommer att efterfrågas och göra skillnad, på riktigt - och där du har väldigt stor möjlighet att utvecklas i din roll?

Vår tillväxtresa har bara börjat, och vi vill fortsätta växa både snabbt och under en lång tid framåt! Därför söker vi nu dig som vill arbeta hos oss på Geposit i rollen som Customer Support på vårt kontor i centrala Stockholm.

Om rollen

I din roll som Customer Support vågar vi lova att du som tycker om variation kommer få det i mängder 😊. Hos oss kommer du att hjälpa bland annat omnikanal- och e-handlare att bli framgångsrika i sina affärer genom att använda våra smarta geografiska affärsstöd. Dina arbetsuppgifter är bland annat att:

Ansvara för att supportera våra företagskunder via mail och telefon
Stötta sälj med onboarding av nya kunder, så som förbereda inför kundmöten, skicka ut välkomstmaterial, administrera samt säkerställa leverans av tjänsten
Faktureringsansvar

Du kommer att arbeta tätt med dina kollegor då vi är ett mindre kontor där alla hjälps åt i stort som smått.

Om dig

För att må bra, trivas och bli framgångsrik i rollen är din inställning viktigare än erfarenhet men du har troligtvis med dig följande:

Någon form av erfarenhet från kundbemötande i en serviceroll och av administration, plus i kanten om du kommit i kontakt med fakturering
Tekniskt intresse (vi är ju ett mjukvarubolag)
Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

Som person har du ofta fått höra att du har ordning och reda. Du har lätt för att lägga upp en klar plan för vilka arbetsuppgifter som ska hanteras först.

Låter det intressant - kontakta oss!

Låter det här som ett team, en arbetsmiljö och kultur du skulle kunna trivas i - då vill vi gärna höra mer från dig! Sök jobbet, connecta med oss eller dela detta med någon du tror skulle passa in.

Har du frågor om tjänsten, teamet eller företaget hör du av dig till Jesper Henrikson, Business Development Manager.

OBS: För er som kollar in oss på allabolag.se - notera att en stor del av vår affär fortfarande ligger hos vårt dotterbolag, Postnummerservice Norden AB.

Vilka vi är

Vi som arbetar på Geposit gillar att göra enkla och effektiva lösningar till komplexa frågor. Tillsynes enkla funktioner såsom "Hitta närmsta butik" får ofta bristfälliga lösningar som skapar frustration hos slutkunder och missade affärer för handlare. Vi på Geposit är specialister på allt som har med geografisk planering och koordinering att göra. Vi drivs av teknisk innovation, med kravet att kundnyttan alltid står i centrum. Som snabbväxande logtechbolag vill vi nu utöka vårt team med nya, hungriga medarbetare.

Vårt mål är att fortsätta utveckla vår arbetsplats där du kan växa, känna glädje och samtidigt ha tid över till annat viktigt i livet.

En del av Progrits

Geposit är en del av Progrits - en nordisk mjukvarukoncern med ett tiotal entreprenörsdrivna bolag inom fordon, resor och e-handel & logistik - vilket innebär ökade möjligheter för utveckling både för oss som företag och för dig som anställd, och samtidigt större trygghet.

Sökord: Kundservice, teknisk support, tech support, first line, support, administative, ekonomi, customer success, Stockholm, heltid

Kontaktpersoner på detta företaget

Dick Darelid

Björn Erlandsson

Aras Sedaghat Amoli

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Progrits
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 februari 2020
  • Ansök senast: 13 augusti 2020

Besöksadress

Södra Strandgatan 13A, Jönköping
None

Postadress

Södra Strandgatan 13A
Jönköping, 55320

Liknande jobb


25 april 2024

25 april 2024