Customer technical support / Supporttekniker till Telia Company

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag som initialt varar till och med 2022-12-31 med goda möjligheter till förlängning och fast anställning hos Telia på sikt.

Om företaget:

Telia Company verkar inom telekombranschen och hjälper människor samt företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia Company söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Norrköping, där du blir en del av ett team med god gemenskap.

Arbetsuppgifter:

I rollen som customer technical support arbetar du med att förse Telias företagskunder med teknisk support. Du hanterar ärenden såväl via inkommande telefonsamtal som ärenden som inkommer direkt i Telias ärendehanteringssystem. De ärenden du hanterar varierar i omfattning och komplexitet och kan exempelvis röra beställningar, frågor kring fakturor och utökning av licenser. Vidare samarbetar du tätt ihop med säljare och övriga tekniker på Telia. Du blir en del av ett sammansvetsat team som präglas av gemenskap där man stöttar varandra vid behov.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom kundservice och/ eller teknisk support, alternativt ett intresse för IT
• Goda kunskaper i svenska och engelska

Vi tror att du som söker har en god kommunikativ förmåga och trivs i en roll med många kontaktytor. Vidare har du en öppen inställning till andra människor och ser ett värde i att samarbeta. Du ser möjligheter i förändringar, har lätt för att anpassa dig efter nya situationer och hjälper gärna till där det behövs. Slutligen är du noggrann i ditt arbete, uppmärksam på detaljer och tycker om att utföra dina uppgifter grundligt.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Norrköping
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, supporttekniker, customer, support, IT-support, firstline, service, Telia, Norrköping

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 mars 2022
  • Ansök senast: 18 mars 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


17 maj 2024

SSAB - Onsite IT Support Specialist

SSAB - Onsite IT Support Specialist

16 maj 2024