Dalhalla söker CRM och Support Manager

Dalhalla söker CRM och Support Manager

Arbetsbeskrivning

DIN ROLL
Vi söker dig som vill jobba med oss och våra evenemang. Du kommer att ansvara för biljettförsäljning och kundsupport och arbeta i nära samarbete med vår digitala kommunikatör och artistbokare för att driva besökare till våra evenemang. Arbetet innefattar ansvar för de olika kundkommunikationssystemen, biljettbokningssystem och hantering av dessa. Dina arbetsuppgifter kommer, bland annat, bestå av:
hantering och uppdateringar av vårt biljettbokningssystem
utvärdering av alternativa system
ansvara för vår kundsupport och kundbemötande
uppdateringar och publiceringar på våra hemsidor
producera, utvärdera och optimera kundutskick
anställa säsongspersonal vid behov



DIN PROFIL
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att trivas i rollen är du flexibel och lösningsorienterad, har en positiv inställning och ett driv att utveckla rutiner och processer. Du är en duktig problemlösare samt arbetar strukturerat och självgående i de uppgifter du tar dig an. Du fungerar väl i stundtals stressig miljö och ser inga problem i att jobba på obekväm arbetstid såsom kvällar och helger när det behövs. Vår högsäsong är främst under sommarperioden och vi förväntar oss att du är tillgänglig under vår mest hektiska period. Vi ser gärna dig som:
har tidigare erfarenhet av olika bokningssystem och hantering av dessa
har erfarenhet från arbete med kundrelationer
är självgående i ditt arbete och tar egna initiativ
har goda kunskaper i WordPress, Mailchimp, Adobes program och Google Analytics
är duktig på att kommunicera på svenska och engelska
har högskoleutbildning inom marknadsföring och/eller kommunikation
har kunskap i enklare programmering



Krav: B-körkort, minst 3 års arbetslivserfarenhet
Meriterande: erfarenhet av programmering
OM OSS
Vi arbetar med verksamheterna i Dalhalla, Magasinet Falun och Rättvik Arena. Vi arbetar även med andra enskilda evenemang och uppdrag. I företaget arbetar 27 personer heltid året runt, och under högsäsong ligger personalstyrkan på närmare 500 personer.


OM ANSTÄLLNINGEN
Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Rättvik
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt överenskommelse
Sista ansökningsdag är 2025-02-28
Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag!
CV och personligt brev skickar du till ansokan@dalhalla.se








Skicka din ansökan via mail till: ansokan@dalhalla.se och märk den med “crm och support manager”.
Ansök senast: 2025-02-28
Rekrytering sker löpande och kan komma att avslutas före sista ansökningsdatum. Tillträde enligt överenskommelse.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dalhalla
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 januari 2025
  • Ansök senast: 28 februari 2025

Liknande jobb


24 augusti 2010

30 mars 2020

23 augusti 2010