OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Reklamationshantering i skandinavisk kundtjänst.Arbetet innebär att ta emot och behandla reklamationsanmälningar för hemelektronikprodukter från återförsäljare och kunder.Du fattar beslut och ger besked om ersättningsnivåer etc.Anmälningarna hanteras från start till mål i vårt elektroniska ärendehanteringssystem.Arbetsuppgifterna är serviceorienterade och samarbete är ett viktigt inslag.Arbetstoppar hanteras med gott humör och professionell inställning.Vi tror att du har en utpräglad servicekänsla och samtidigt ett administrativt sinne med stor egen drivkraft att lösa problem.Meriterande är tidigare erfarenhet från telekombranschen, försäkringsbranschen eller reklamationshantering samt att du utöver engelska och svenska talar norska eller danska.Vi ser det som en fördel om du har kunskap om distans- och hemförsäljningslagen samt konsumentköplagen.Anställningen är en tillsvidareanställning som inleds med provanställning.Tillträde från 1 februari 2011.Tjänsterna kommer att tillsättas kontinuerligt från februari.Genom att skicka in dina ansökningshandlingar godkänner du att Mobile Momentum Nordic AB registrerar dina personliga uppgifter i ett datorbaserat register för att hantera rekryteringsprocessen.Intervjunoteringar och referenstagningar kan tillkomma.Behandlingen av personuppgifterna sker med stöd av 10 personuppgiftslagen (PuL). Du har rätt att ta del av den personliga informationen som rör dig i enlighet med PuL.Mobile Momentum Nordic AB är också skyldiga att på din begäran rätta, blockera och utplåna uppgifter.Uppgifterna kan komma att sparas i upp till fem år.