OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagsbeskrivning Lindorff Group AB är ledande i Norden, och ett av de världsledande, inom hantering av kundfordringar och andra finansiella tjänster genom outsourcing. Lindorff omsätter 4 000 miljoner kronor och har 2 000 anställda i 11 länder. Lindorff Sverige AB omsätter 800 miljoner kronor och har 400 anställda. Lindorff Customer Services AB hanterar nordisk kundtjänst åt välkända företag inom våra affärsområden Telecom/Utility och Retail. Inom vårt tekniska affärsområde samarbetar vi med ledande leverantörer av mobiltelefoner, skrivare, faxar och GPS-navigatorer. Kontoret är beläget i Linköping och verksamheten bedrivs i trivsamma och moderna lokaler. I Linköping är vi för närvarande ca 120 anställda. Välkommen att läsa mer på www.lindorff.se. Dansk- och norsktalande tekniska supportagenter Arbetsbeskrivning Arbetsuppgifterna innebär att ge teknisk support åt Sony Ericsson, Garmin och Brother, via inkommande telefonsamtal på danska eller norska. Det förekommer även hantering av mail och reklamationer via fax och brev. Kvalifikationer och förutsättningar Vi söker dig som talar flytande danska eller norska. Du är kanske född i Norge eller Danmark eller har erfarenhet av studier eller arbete i något av dessa länder och därigenom blivit bekant med det inhemska språket. Vi ser gärna att du är van att använda telefonen som arbetsredskap och dina kunskaper i engelska är goda. Erfarenhet från teknisk support är meriterande. Som person är du Gediget tekniskt intresserad Serviceminded Noggrann Stresstålig Du klarar av att ge bästa möjliga service till kunden samtidigt som du arbetar på ett effektivt och smidigt sätt! Du är bra på att förstå och göra dig förstådd! Du tycker det är roligt att prata i telefon! Du trivs i ett ungt arbetslag där arbetstempot är högt Utbildning Gymnasium eller motsvarande