Dansktalande Ekonomiassistent till NCC

Arbetsbeskrivning

Ta chansen att arbeta med ekonomi inom ledande koncern!Om kunden NCC är ett av nordens största bygg- och fastighetsutvecklingsföretag med cirka 18 000 anställda.De bygger framtidens miljöer för arbete, boende och kommunikation.Målet är att vara ledande när det gäller byggnationer av bostäder, fastigheter, industrilokaler, offentliga byggnader, vägar och annan infrastruktur.Läs mer om NCC på www.ncc.se Om jobbet Din placering kommer att vara på ekonomiavdelningen där du kommer att arbeta med leverantörsfakturor mot bolagets danska kunder.Du arbetar med hela flödet från att ta emot fakturor, utreda dem och sedan skicka vidare dessa för kontering och attestering.Vidare kommer du att arbeta med representation, momshantering och i viss mån bokföring.Du kommer även att arbeta med telefon och mail för att svara på faktura- och ekonomifrågor på leverantörssidan. Möjligheter Du får här chansen att arbeta med andra kompetenta människor samt möjligheten att utvecklas vidare inom denna stora koncern. Krav Vi söker dig som har erfarenhet av liknande uppgifter, gärna från fakturahantering eller leverantörsreskontra.Det är för övrigt meriterande med grundläggande bokföringskunskaper.Ett krav är att du kan tala och skriva danska samt att du hanterar Microsoft Officepaketet mycket väl.Personliga krav För att trivas i tjänsten bör du ha stort intresse för ekonomi.Som person är du kommunikativ, serviceminded och kan hantera kunder.Det är mycket viktigt att du är strukturerad, noggrann samt stresstålig då perioder med hög arbetsbelastning kan förekomma. Arbetstider, omfattning och tillträde Arbetet är på heltid under kontorstider med tillträde omgående.Urval och intervjuande sker kontinuerligt.Detta är en rekrytering vilket innebär att du blir anställd av NCC.Sök jobbet Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=35 På grund av intervjuer och möten kan det vara svårt att nå oss. Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice.Du kan få arbete i olika omfattningar.Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-400 25 860
Rekryterare Viktoria Berg
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-684 25 230

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HERO AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 2 december 2010
  • Ansök senast: 1 januari 2011

Besöksadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM

Postadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM, 11763

Liknande jobb


14 juni 2024

Ekonomiadministratör

Ekonomiadministratör

14 juni 2024