OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ACN Europe BV (www.acneuro.com), dotterbolag till ACN Inc., med huvudkontor i Amsterdam, marknadsför telekommunikationstjänster till privatkunder och småföretag i större delen av Europa. ACN tillhandahåller fast telefoni, mobiltelefoni samt abonnemangstjänster. Vi söker nu en dansktalande kundservicemedarbetare till ACNs Nordiska kontor, ACN Operations Sweden AB i Åmål, 170 km norr om Göteborg. Åmål (www.amal.se) ligger intill Vänern i Sveriges sjörikaste landskap med många möjligheter till sport och friluftsliv. Arbetsområden Kundservicemedarbetaren är ansvarig för att behandla inkommande ärenden; samtal och e-post från ACNs kunder och representanter. Arbetsuppgifter - Besvara och registrera inkommande frågor från kunder och representanter - Lösa kund-/representant ärenden direkt eller sända dem vidare till annan intern avdelning - Delta i löpande utbildningar för nya system och processer -Kontinuerligt, på eget initiativ, hålla hög kunskapsnivå genom att använda Intranät och övriga databaser som assisterar dig i ditt dagliga arbete Kvalifikationer och förutsättningar - Effektiv och god kommunikationsförmåga - Trivs i en målinriktad miljö - Lätt för att samarbeta med andra - Är kundserviceinriktad - Har viljan att ständigt förbättra sin egen insats - Bör helst ha erfarenhet som kundtjänstmedarbetare, gärna inom mobilservice - Grundläggande datakunskaper - Mycket goda kunskaper i det danska språket, både skriftligt och muntligt - Goda kunskaper i engelska, såväl muntligt som skriftligt Start datum: augusti/september