Dansktalande Kundservicemedarbetare - Deltid

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en dansktalande kundservicemedarbetare på deltid som kan börja hos oss så snart som möjligt med placering i Stockholm

Som Kundservicemedarbetare kommer du att vara en del av Qliros växande team; Customer Operations. Hos Qliro får du chansen att vara med och utveckla verksamheten tillsammans med kompetenta kollegor som alla brinner för att erbjuda våra kunder och butiker en service i världsklass.

Din roll hos Qliro:

Svara på frågor från våra danska och svenska slutkunder och handlare, både över telefon, via vår chatt och per mail.

Arbeta tillsammans med dina kollegor för att skapa en långsiktig och nära relation till våra kunder och våra handlare och skapa mervärde för våra kunder

Vara ”kundens röst” inom företaget. Du förväntas att hjälpa oss med att förankra kundfokus i organisationen genom att ta in kundernas önskemål och behov vidare till dina kollegor som jobbar med produktutveckling.

Arbetstiderna är i dagsläget schemalagda vardagar mellan 08:00-18:00 och helger 11:00-15:00, men kan komma att ändras baserat på våra kunders efterfrågan. Du ska kunna arbeta ca 15 - 20 h per vecka.

Perfekt för dig som studerar och letar efter ett roligt extrajobb!

Vi tror att du som person:

- Älskar service och kunder, att du är noggrann, strukturerad och stresstålig.
- Du är positiv och tycker det är roligt att kunna utvecklas i ditt arbete.
- Vidare tror vi att du har god analytisk förmåga och datorvana.
- Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta med service & försäljning.
- Du har god förståelse för och kan obehindrat kommunicera på danska och svenska i tal och skrift. Det är meriterande om du talar andra nordiska språk, då vi även har verksamhet i Norge och Finland.
- Det är meriterande om du har jobbat inom konsumentkredit- eller finansbranschen.
- Du är flexibel och har möjlighet att jobba både enligt fast schema och vid behov

Vi erbjuder dig:

Ett roligt och stimulerande arbete med likasinnade kollegor och möjligheten att tillsammans med Qliro arbeta i en spännande och snabbväxande bransch, där du har chans att växa och utvecklas inom ett expansivt fintech-bolag som står under Finansinspektionens tillsyn. Vårt kontor är placerat i centrala Stockholm (Sveavägen). Vi frodas av utmaningar, personlig utveckling och det finns goda möjligheter att växa inom företaget. Vi arbetar i en lärande miljö, med ett fokus på kunskapsdelning och utbildning. Vi arbetar hårt för att skapa en miljö som är inkluderande och mångfaldig, där alla individer kan finna en balans i arbetslivet och älska det jobb man gör.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.


Qliro is on a mission to become the champion of digital consumer finance in the Nordics. Our company was founded in 2014 and we have grown to a team of over 200 people from over 30 different countries, and over 3 million unique customers have used our payment products. We see great opportunities ahead in building new innovative financial and payments products, to solve the everyday problems of millions of Nordic consumers. Qliro is a regulated company under the supervision of the Swedish financial supervisory authority (FI).

As a Fin-tech engineering company and a startup at heart, we are one big team where everyone’s opinion is valued. All our teams are cross-functional and self-organized with a great degree of freedom.

While having a “we can do everything” culture in Qliro we have the capacity of a big company, which makes it a perfect time to join and put yourself in one of these small, growing and creative teams.

Want to learn more about us as an employer please visit our career page.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Qliro AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Månadslön
  • Deltid Tillsvidare
  • Publicerat: 7 augusti 2019

Besöksadress

Sveavägen 151
Stockholm

Postadress

Box 19525
Stockholm, 10432

Liknande jobb


4 maj 2024