Dansktalande kundservicemedarbetare till Renault!

Arbetsbeskrivning

Teleperformance Nordic

Har du god problemlösningsförmåga och ett brinnande intresse för att arbeta med service? Vill du lära dig mer om bilar?

Då har vi det perfekta arbetet för dig!

 Du kommer i din roll som dansktalande kundservice medarbetare för Renault främst att hantera inkommande samtal gällande kundtjänst, ordermottagning, förfrågningar, reklamationer samt generera säljmöjligheter. I din tjänst ingår även hantering av kundklagomål då du även kommer att genomföra kvalitativa utgående samtal för återkoppling till kund. Fokus är att ge bästa möjliga service och lösa kundens problem.

Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder dig de bästa möjliga förutsättningarna att lyckas i din roll hos oss. Du kommer att få en bra introduktionsperiod samt en kund och produktutbildning som ska ge dig en bra grund för fortsatt utveckling. Du kommer att bli en del av ett trevligt team och ett framgångsrikt och stabilt företag med fina karriärmöjligheter. Då tjänsten är stationerad ute hos kund kommer du att sitta i lokaler som är belägna i Kista.

Vi arbetar med många kända varumärken och ger våra anställda en fantastisk möjlighet att lära sig grundstenarna i kundvård. Teleperformance är ett snabbt växande företag där individer som skapar resultat har goda möjligheter till avancemang både i Sverige och internationellt.

 Vem är du?
Vi letar efter dig som vet att service är en viktig del av din framtida karriär. Vi ser helst att du har dokumenterad erfarenhet inom kundhantering men det är inget krav.

Viktiga personliga egenskaper:
• Du är mycket serviceminded, framåt och har rätt attityd.

• Du har mycket goda kunskaper i danska, svenska och engelska.
• Du vill jobba och utvecklas inom service.
• Du tycker om att arbeta i ett högt tempo.
• Du har ett bilintresse.
• Du har god datorvana.

Du är en självgående person som inte ger upp i första taget och som drivs av att göra och se topp resultat. Du är orädd och en person som hela tiden tänker framåt och som inte är rädd för att hugga i och försöker alltid se lösningar istället för problem. Du är prestigelös och ser teamarbete som en självklarhet.

Startdatum: Enligt överenskommelse.

Motivera varför du vill ha just detta jobb och varför vi ska välja just dig!




Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 46 länder med mer än 135.000 anställda på 270 kundservice. Som en del av Teleperformance-gruppen består Teleperformance Nordic AB av 10 kontor i Norden med 2500 anställda. Se även www.teleperformance.com , www.teleperformancecareer.com

Kontaktpersoner på detta företaget

Louise Hamilton, Recruiter
070-811 14 79
Unionen
08-610 22 04
Kristian Sjölander, WFM Manager
0727170771
Mike Holmes,
0727041714
Mike Holmes
0727041714
Louise Hamilton, Rekryterare
0702 21 22 76
Louise Hamilton/recruiter
0702-212276
Erica Lindroth
0722250089
Josephine Johansson/Rekryterare
073 965 21 49
Josephine Johansson/Rekryterare
0739652149

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Stockholm, Stockholm Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • 100%. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning
  • Publicerat: 28 juni 2013

Besöksadress

St Eriksgatan 115
None

Postadress

St Eriksgatan 115
Stockholm, 11385

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024