Dansktalande Kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT. Vi söker dansktalande orderadministratör/Kundtjänst för längre uppdrag hos ett globalt företag i Stockholm. Arbetsuppgifter: Tjänsten består av att ta emot, leveransbevakning och allmänna arbetsuppgifter inom orderhantering och kundtjänst. Kvalifikationer: Gärna tidigare erfarenhet av serviceyrket. Du behärskar danska i tal, Viktigt är också att du behärskar engelska och officepaketet väl. Personliga kvalifikationer: Du är en positiv person som trivs i en internationell miljö. Du är självgående och har en mycket hög servicekänsla. Du är ansvarstagande, initiativrik och klarar periodvis hög arbetsbelastning. Tjänsten skall tillsättas omgående.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Partner AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 12 februari 2008
  • Ansök senast: 13 mars 2008

Liknande jobb


Kundtjänst/ordermottagare

3 mars 2010