Dansktalande kundtjänstmedarbetare/administratör

Arbetsbeskrivning

Vi på Rookie bemanning söker en dansktalande medarbetare till ett företag med nordiskt huvudkontor i centrala Stockholm.Tjänsten är på heltid tillsvidare.Företaget arbetar med produkter mot både företag och privatperson.De behöver nu förstärka teamet med en dansktalande medarbetare Dina arbetsuppgifter kommer dels bestå av besvara inkommande samtal och email och dels av administration av olika ärenden.Självklart kommer du att ha mycket kontakt med kunder men även med samarbetspartners samt kollegor internt i Sverige och med den övriga organisationen som finns globalt. Vi söker dig som har en hög servicekänsla samt tycker det är kul att arbeta med människor.Vidare ska du ha lika lätt för att arbeta i grupp som att arbeta självständigt.Du är en van administratör som gillar att ha många bollar i luften och som trivs med att använda telefonen som främsta arbetsredskap.Självklart behärskar du det danska språket väl. Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt då urvalet sker löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ROOKIE BEMANNING AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 26 november 2010
  • Ansök senast: 6 december 2010

Besöksadress

STRANDBERGSGATAN 61
STOCKHOLM

Postadress

STRANDBERGSGATAN 61 3TR
STOCKHOLM, 11251

Liknande jobb