Dansktalande medarbetare till Evrys Servicedesk

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Academic Work söker en servicedeskmedarbetare till EVRY i Örebro. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult hos Evry.

Arbetsuppgifter
Som servicedeskmedarbetare kommer du att arbeta med att leverera den bästa tänkbara servicen till EVRYs kunder. Så bra att EVRY vågar sticka ut näsan och säga att de kommer vara den bästa servicedesken i Sverige 2015. Vill du vara med på resan som ska ta dem dit?

Ditt arbete går ut på att dagligen ta emot de supportärendena som kommer in och prioritera dem. Där det finns möjlighet för dig att agera på ett ärende så gör du det, de andra hänvisar du vidare till dina kollegor. Det är förresten dessa kollegor du ska samarbeta med och gemensamt nå uppsatta mål med. De ärenden som kommer in hanterar du i Service Center. Frågeställningarna kan röra en felkopplad skrivare, ett inaktivt lösenord eller ett bortkopplat nätverk. Oavsett problem bemöter du kunden med högsta kvalité och ser till att denne är nöjd innan du lägger på luren eller svarar på mailet.

EVRY värdesätter engagemang och kundfokus, två värdeord som betyder mycket även för dig. Genom att fokusera på dessa områden kommer du vara med att skapa arbetsglädje, skapa kundnytta och lyfta EVRY till nya höjder.

Utvecklingsmöjligheter: EVRY är idag ca 10 000 medarbetare i Norden och är aktiva inom flera affärsområden. De är måna om att du ska trivas i ditt dagliga arbete och vill också erbjuda dig möjlighet att växa inom företaget. Det är upp till dig att visa vad du vill och vart du vill.

Vi söker dig som
*Behärskar danska i såväl tal som skrift
*Är intresserad av IT men också service
*Är ambitiös och letar efter en chans att få visa vad du går för

Som vi nämnde ovan har de satt målet på att bli bäst. För att komma dit behövs du som är serviceinriktad och ansvarsfull. Självklart är du glad och positiv, något som du gärna sprider omkring dig. För visst är det härligt att vara ett gäng positiva kollegor som jobbar tillsammans mot fullständigt nöjda kunder! Vi söker efter dig som gillar förändring och som trivs med att arbeta i en organisation i rörelse.

Då jobbet går ut på att lösa dina kunders problem ser vi att du är en problemlösare ut i fingerspetsarna. Att du inte är rädd för att prova dig fram är ett krav för att passa för tjänsten. Tekniken lär du dig men att tänka lösningsfokuserat ser vi att du kan sedan innan. Vi tror dock att du har god datorvana och ett tekniskt intresse. Det kommer göra att du lättare och snabbare kommer in i jobbet och får en större förståelse för systemen. Det är meriterande om du har en bred kunskap om databas, nätverk och hårdvara.

Har du vad som krävs? Sök tjänsten genom att klicka på ?Sök jobbet?. Har du frågor kring tjänsten besvaras dessa på mail under kontorstid. Ange gärna annonsid i ditt mail. Skicka in din ansökan omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

START: Omgående när vi hittar rätt kandidat. Hänsyn till uppsägningstid kan tas.

UPPDRAGETS UPPSKATTADE OMFATTNING: Heltid, 6 månader med god möjlighet till förlängning

UPPSKATTAD ARBETSTID: Kontorstider

PLATS: Örebro

URVAL: Sker löpande

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Camilla Bäckelin
08-56 24 4867
Konsultchef Emelie Johansson

Head of Talent Acquisition Emelie Johansson
031-339 73 21
Konsultchef Louise Grammatikas
031-3523382 0701617310
Consultant Manager Per Nordin
0722459288
Consultant Manager Per Nordin
070- 522 37 91
Konsultchef Catrin Wiberg
0313523372 0701619545
Consultant Manager Maria Sehlstedt
090-200 62 75
Consultant Manager Maria Sehlstedt
090-2006275
Head of Talent Acquisition Emelie Johansson

Sammanfattning

Besöksadress

Renmarktstorget 10
UMEÅ

Postadress

Renmarkstorget 10
Umeå, 90326

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024