OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work söker för kunds räkning en order coordinator.
Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult hos vårt kundföretag. Deras intention är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.
Som konsult på Academic Work erbjuds du:
Kollektivavtal: Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Dedikerad konsultchef: Som anställd på Academic Work får du alltid en ansvarig konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefens uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
ARBETSUPPGIFTER
Som Order Coordinator kommer du ansvara för hela förfarandet i orderprocessen. Du kommer att arbeta med allt från ordermottagning, prishantering och kontrollera att avtal etc. följs, till att följa upp packning, leverans och returprocesser. Du kommer se till att de orders som mottas av företaget läggs in i systemet för att sedan behandlas och levereras ut till kund i tid.
Arbetet omfattar dagliga kontakter med såväl externa kunder som ett stort antal interna kontakter inom organisationen såsom försäljning, inköp och logistik. Som Order Coordinator kommer du att ingå i en nordisk grupp av fem till sex positiva och engagerade personer med god sammanhållning. Du kommer ha en mycket betydande roll i teamet då din tjänst stödjer alla delar av orderprocessen.
Utvecklingsmöjligheter: Tjänsten erbjuder möjligheten att få arbeta med ett välkänt varumärke i en stor koncern och värdefulla erfarenheter av att jobba internationellt. För detta uppdrag ges goda möjligheter till överrekrytering om samarbetet fungerar väl.
VI SÖKER DIG SOM
Är flytande i danska, i såväl tal som skrift, samt har minst ett års erfarenhet från en administrativt koordinerande orderrelaterad roll. Önskvärt är en bakgrund inom orderhantering alternativt försäljning. Arbetet kräver att du har goda kunskaper i Microsoft Office, med störst vikt vid Excel. Du har även vana att navigera i komplexa system så som SAP. Vi tror att du utöver danska har mycket goda kunskaper i engelska i både tal och skrift.
Som person är du social och trivs med att arbeta i team. Du har en god verbal och skriftlig förmåga och är strukturerad i ditt arbete. Vidare är du stresstålig och prioriterar dina arbetsuppgifter på ett effektivt sätt. Vi ser dig gärna som innovativ och lösningsinriktad. Du är nyfiken och intresserar dig för såväl kunden som för dina kolleger som sitter på olika platser i världen.
Har du frågor kring tjänsten besvaras dessa på mail stn05@academicwork.se under kontorstid. Ange gärna annonsid i ditt mail. Skicka in din ansökan omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Nu kan du också söka jobbet via mobilen eller surfplattan. Observera att vi ej tar emot ansökningar på mail.
Sök tjänsten via annonsen på vår hemsida: http://www.academicwork.se/jobad/dansktalande-order-coordinator-till-foretag-i-elektronikbranschen/14930052
START: Omgående
UPPDRAGETS UPPSKATTADE OMFATTNING: Till november, med god chans till överrekrytering
UPPSKATTAD ARBETSTID: Kontorstid
PLATS: Akalla
URVAL: Sker löpande
Kontaktpersoner på detta företaget
Consultant Manager Charlotta Nihlén
08-56246753
Konsultchef Susanna Carlson
08-52254902
Konsultchef Susanna Carlson
468 5225 4902
Konsultchef Mette Risberg
08-522 549 66
Konsultchef Louise Hagströmer
0852254969
Konsultchef Charlotta Nihlén
08-562 467 53
Konsultchef Charlotta Nihlén
08 - 562 467 53
Consultant Manager Sara Frykedal
08-5225 76 05
Consultant Manager Sara Frykedal
08-522 576 05
Consultant Manager Sara Frykedal