OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För elektronikföretaget Philips räkning söker tng nu en glad och duktig person som vill arbeta med orderadministration.Denna tjänst är belägen på företagets svenska huvudkontor i Kista och ska tillsättas relativt omgående.Arbetsuppgifterna för detta spännande uppdrag är att besvara inkommande samtal från Philips danska återförsäljare och erbjuda dem god service och support.Kunderna är i första hand stora varuhus och elektronikkedjor.Uppdraget är på heltid och förväntas pågå i minst sex månader med goda möjligheter till förlängning.Denna tjänst ingår i vår bemanningsverksamhet, vilket innebär att du blir anställd av tng och uthyrd till Philips. Profil Du som söker denna tjänst talar och skriver flytande danska och tycker om att prata med människor.Som person är du utåtriktad och du har nära till skatt.Vidare ser vi gärna att du är noggrann, kvalitetstänkande och har erfarenhet att liknade arbete.Philips använder affärssystemt SAP samt Word och Excel för all ärendehantering, vilket innebär att du måste ha kunskaper i Officepaketet.Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig[Anna Lundgren.Att ansöka tar[bara någon minut och du kan välja att att endast ange personuppgifter samt bifoga ditt färdiga CV.Ansök snarast då intervjuer sker löpande.Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.tng är bemannings- och rekryteringsföretaget som förmedlar arbete främst till unga i karriären och seniorer 50+.Vi samarbetar med många ledande bolag och vi erbjuder tjänster inom olika branschområden och yrkeskategorier.Störst är vi inom områdena kundtjänst/administration, försäkring, ekonomi/HR/lön och data/IT.Vi finns representerade med kontor i Stockholm och Göteborg.Läs mer om oss på www.tng.se