OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Cultural Care Au Pair söker en produktchef till kontoret i Stockholm med tillträde snarast.Arbetet innebär helthetsansvar för rekrytering av au pairer från Danmark och Norge till våra värdfamiljer i USA.Försäljning och rekrytering sker främst via webben och telefon och målet är att få den potentiella au pairen intresserad av att åka, ge god service innan avresa samt att göra uppföljning under och efter året.I arbetet ingår budgetansvar, rekrytering och ledning av lokala representanter, planering och genomförande av distributioner, kampanjer (främst online).Flytande engelska och danska är ett krav då kommunikation sker med kontoret i Boston och kunder i Danmark dagligen. För att trivas hos oss gillar du att arbeta med försäljning, du är resultatinriktad, serviceinriktad och ambitiös.Du kan arbeta självständigt, är flexibel, och en lagspelare.Du har akademisk examen, 1-3 års arbetslivserfarnhet inom försäljning, kundtjänst eller marknadsföring (eller motsvarande).God kännedom om USA är ett krav (au pair meriterande) och du trivs att arbeta i ett högt tempo och är inte rädd för att hugga i när det behövs.Tjänsten innehåller också en del administration vilket ställer krav på att du är en välorganiserad och nogrann person.Du rapporterar direkt till säljchef i Sverige. Är du den vi söker? Besök även vår hemsida www.culturalcare.dk för ytterligare information om vårt program.