Dansktalande Säljare till Easyfairs i Malmö

Arbetsbeskrivning

Easyfairs är mässarrangören som skapar innovativa mötesplatser för personliga möten genom skräddarsydda mässor!


Vi arbetar för att våra mässor ska ge besökarna inspiration, nya idéer och den kunskap de behöver för att möta framtidens utmaningar. Vi säkerställer att våra mässor blir framgångsrika genom att forma mässorna utifrån våra fyra hörnstenar: utbildning, affärsmöjligheter, nätverkande och underhållning

Easyfairs är en del av den belgiska koncernen Artexis Easyfairs Group. Bolaget står nu inför en spännande tid som speglas av nytänkande och förändringsanda!  I Köpenhamn och Malmö har vi nu många spännande projekt och söker tillsammans med Oddwork en dansktalande Säljare som ska bli en del av projektteamet för Fastighetsmässan.

Om tjänsten som Säljare hos Easyfairs
Som Säljare hos Easyfairs arbetar du med att sälja den helhetslösning som bolaget erbjuder inom mässbranschen till nya och befintliga utställarföretag. Du blir del av ett drivet team av projektledare, koordinatorer och säljkollegor som du kan bolla tankar och idéer med under projektets gång. Rollen innebär att du kommer ha huvudansvaret kring försäljningen inför en mässa, en mässa som därför blir ”din”. Ditt första projekt kommer vara att ta dig an Fastighetsmässan!

Du får en en deadline vilken är datumet för den kommande mässan och en tom mässhall att börja fylla med spännande utställare! För att ta projektet dit driver du din egen försäljning med full försäljningsprocess från prospektering, kontakt med utställare, offerthantering, genomförande av mässa till uppföljning på plats. Telefonen är ditt främsta arbetsredskap men även kundbesök är en del av din vardag och givetvis är du på plats på din egen mässa när denna arrangeras.

Vi söker dig som...
... tycker om att ta ansvar och att arbeta målinriktat med en hög ambitionsnivå. Vi ser att du är strukturerad, kvalitetsmedveten och initiativrik i din arbetsprocess. Du är en lagspelare och trivs med att arbeta i team där du stöttar kollegor och delar med dig av din energi! Vi ser positivt på att du har en bakgrund inom försäljning och att du har jobbat med telefonen som verktyg tidigare, då kontakt med utställare främst sker över telefon. I denna roll krävs att du hanterar det danska språket flytande i både tal och skrift.

Som person är du engagerad, entusiastisk och har ett driv som gör att du ständigt satsar för att nå dina mål! Att arbeta med relationsbaserad försäljning är något du trivs med, mycket på grund av att du är social, ödmjuk och verkligen tycker om att arbeta med nöjda kunder. Vi tror att du söker ett företag och en arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter, där dina åsikter och idéer tas i beaktning och testas.

Denna process är en rekrytering där du efter avslutad rekryteringsprocess blir anställd hos Easyfairs Scandinavia AB.

Vad Easyfairs erbjuder dig
Easyfairs vill ge dig möjligheten att utmanas, inspireras och motiveras i ditt jobb, varje dag! Som ett resultat av det kommer du inte bara belönas för din insats utan även aktivt stöttas och uppmuntras till att växa och utvecklas både professionellt och som person. Du kommer arbeta heltid från måndag till fredag med grundlön och provision som baseras på dina försäljningsresultat.

START: Omgående
PLATS: Malmö
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön + provision
KONTAKT: Talent Manager Jennifer Eriksson, jennifer@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2016-06-17

Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig. 

Oddwork startades av tre studenter utifrån Handelshögskolan i Göteborg 2011. Vi kopplar samman talanger med företag över hela Sverige inom försäljning, ekonomi och kundtjänst. Vi lever utifrån att personlighet är A & O och att människor är bäst på det man verkligen brinner för. Därför vill vi på Oddwork alltid veta vem du är, vad du vill och framförallt vad du brinner för! Det är så vi kopplar samman rätt talang med rätt företag och skapar nästa karriärsäventyr.

Kontaktpersoner på detta företaget

Charlie Sinclair
0704-220783
Consultant Manager IT Anna Höglund
031-892835
Consultant Manager Charlie Sinclair
031-892835
Konsultansvarig Emma Kavsjö
0767-671600
Konsultchef Poyan Karimi
0737571104
Consultant Manager Victoria Frykberg
031-892835
Talent Manager Amy Disley
0760425236
Talent Manager Jasmin Kamyab
0737249457
Talent Manager Emma Kavsjö
0767-671600
Talent Manager Jacob Borre
0760466562

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Oddwork Sweden AB Göteborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månatlig löneutbetalning
  • Heltid Rekrytering
  • Publicerat: 18 maj 2016

Besöksadress

Saltholmsgatan 19 42676 Göteborg
None

Postadress

Saltholmsgatan 19
Göteborg, 42676

Liknande jobb


Innesäljare till JMS Vattenrening!

Innesäljare till JMS Vattenrening!

14 maj 2024

Tjäna 40 000 SEK/M

Tjäna 40 000 SEK/M

13 maj 2024

Tjäna 40 000 SEK/M

Tjäna 40 000 SEK/M

13 maj 2024